שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

עיצוב סלונים ביתיים – כך תעשו את זה נכון

סלונים הם הלב הפועם של העיצוב הביתי, בשל כך שהם משמשים כחדרי האורחים. בשל כך, מאד חשוב לדעת כיצד לעצב נכוחה חדרים אלו. במאמר שלפניכם אנו מספקים את כל המידע על עיצוב סלונים המבטא בצורה יסודית את הדקורציה הביתית המועדפת עליכם.

בחרו בצביון העיצוב הנדרש

צביון העיצוב הוא האופי של הסלון הביתי. הוא עשוי להיות אותנטי, מבוסס על מראי העבר, או מודרני שמבוסס על הסלונים כפי שהם נראים כיום. בעיצוב אותנטי, מקובל להשתמש בספות בתפירה אומנותית, למשל תפירת כפתורים, לצד שימוש בצבעים כמו חום, אדום, צהוב או כל צבע-עץ אחר. בעיצוב מודרני, היעד הוא שימוש בתפירה מינימליסטית חד שכבתית. הספות, במקרה זה, יהיו מבוססות על צבעים בהירים כמו לבן או תכלת בהיר, על פי רוב.

בחרו את סגנון העיצוב המועדף

סגנון העיצוב של סלונים עשוי להיות כפרי או בורגני. בעיצוב כפרי, נהוג להשתמש באלמנטים עגולים בשביל לבטא את הדקורציה הרצויה: משענת עגולה, ידיות צד קשתיות, וכד'. לעומת זאת, בעיצוב בורגני, הספות צריכות להיות מלבניות לחלוטין ולהתבסס על צורה זו בכל מקום, גם בבסיס, גם במשענת וגם בידיות.

בחרו את פריסת הסלון הרצויה

סלונים ניתן לפרוס בפינת החדר או במרכזו. חשוב לבחור בצורת הפריסה המועדפת עליכם ולמקם את הספות בהתאם לנדרש. אם יש לכם אריחי רצפה יפים ומהודרים, סביר שתרצו להבליטם בסלון ואז פריסת רהיטים פינתית תהיה עדיפה על זו המרכזית. במידה והחדר מאד קטן, נהוג להשתמש בפריסה פינתית מטעמי חיסכון במקום למען השולחן והמזנון שממול.

ודאו שאתם משתמשים בפרספקטיבה מתאימה

במידה והחדר שלכם מאד קטן, נהוג להשתמש בפרספקטיבה של רהיטים דקים ובמידה והחדר מאד גדול נהוג למקם בו רהיטים עבים. זה ימנע מכם טעויות של הבלטת רהיטים עבים במרחב קטן או שימוש ברהיטים דקים במרחב גדול, שלא ישפיעו על הנעשה בו מבחינה דקורטיבית מפאת גודלם הלא מספק. שמירה על כללי פרספקטיבה אלו תבטיח סלונים שכל הרכיבים בהם יתאימו למרחב המבוקש. הדבר נכון גם לגבי שולחנות ומזנונים הממוקמים בחדר האורחים מאותם טעמים. כשהחדר מקבל את אסופת הרהיטים בגודל ובעובי המתאימים, התוצאה היא עיצוב מושלם וחסר פשרות.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן