שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

בחירת כורסא אידיאלית לחדר שינה

בחירת כורסא לחדר השינה היא משימה חשובה, שכן היא תרמה לא רק לנוחות אלא גם לאווירה הכללית של החדר. כורסא נוחה ומפנקת יכולה להפוך את חדר השינה למקום מרגיע ומלטף לאחר יום עמוס. חשוב לבחור כורסא בגודל המתאים לחדר, שתתאים גם לסגנון העיצוב הכללי. כורסת ענק תיראה מוגזמת בחדר קטן, בעוד כורסא קטנה מדי עלולה להיראות חסרת חשיבות בחדר גדול. חומרי הריפוד והצבעים גם יגדירו את האווירה – בדים רכים ועדינים יוסיפו תחושה של פינוק, ואילו בדים קשיחים וצבעים עזים ייצרו אווירה יותר ספורטיבית. בחירת הכורסא המתאימה תוסיף נגיעה אחרונה של שלמות ונוחות לחדר השינה האינטימי שלכם.

התאמת הכורסא לחדר השינה

בחירת כורסא מתאימה לחדר השינה היא משימה חשובה להשגת אווירה נעימה ומרגיעה. היום ניתן למצוא מגוון רחב של כורסאות טלויזיה הגודל של הכורסא הוא שיקול מרכזי שיש להתחשב בו ביחס לגודל החדר. בחדר שינה קטן, כורסא קטנה ועדינה תהיה אידאלית. כורסת וינטג' קטנה או כורסת עיתונים קלאסית בסגנון וינטג' יכולות להוסיף נגיעה רומנטית וציורית לחדר השינה הקטן. הן לא יתפסו הרבה שטח, אך יספקו פינה קסומה לקריאה או התרווחות.

לעומת זאת, בחדר שינה גדול ניתן להרשות לעצמנו כורסא גדולה ומפנקת יותר. כורסת ענק מרופדת בבד רך ונעים למגע תוכל להוסיף מרכז עניין מפתה. ניתן אף לשלב שתי כורסאות גדולות לצידי מיטה זוגית, על מנת ליצור פינת ישיבה נעימה ואינטימית בחדר השינה. כורסא גדולה איכותית כמו דגם 8017 יכולה להיות גם פריט עיצובי מרכזי בחדר השינה הגדול.

הקפדה על התאמה בין גודל הכורסא לשטח החדר, תוך התחשבות גם בצורך בשמירת חלל תנועה נוח, היא חיונית להשגת הרמוניה ואווירה מושלמת בחדר השינה האישי שלכם.

כורסאות לחדר שינה הורים

הוספת כורסאות לחדר שינה הורים מעניקה יתרונות רבים:

  • כורסאות טלוויזיה – הוספת כורסאות נוחות ליד מקלט הטלוויזיה יוצרת פינת צפייה אינטימית ונעימה בחדר השינה. זוהי דרך מצוינת להירגע ולצפות בתכניות טלוויזיה אהובות לאחר יום ארוך.
  • כורסאות לקריאה – כורסא רכה ונעימה ליד חלון או פינה שקטה היא מקום אידאלי להתרכז בספר טוב. כורסת קריאה מפנקת תאפשר להורים להתנתק מהמולת היום-יום.
  • כורסאות לשיחות אינטימיות – שתי כורסאות זוגיות מסודרות אחת מול השנייה יוצרות פינה מצוינת לשיחות רומנטיות או שיחות עומק עם בן/בת הזוג.
  • נוחות וסגנון – מגוון כורסאות עשוי להעניק נוכחות חמימה ואסתטית לחדר השינה הורים, תוך כדי מתן מקומות ישיבה נוחים במיוחד.

כורסאות איכותיות בחדר ההורים יוסיפו נוחות, יצרו אזורי פעילות ייחודיים ויתרמו לאווירה הכוללת של מרגוע ואינטימיות במרחב הפרטי והמוגן הזה.

איזה עיצוב מתאים לכורסא בחדר שינה

עיצוב כורסא לחדר השינה הוא נדבך חשוב בכדי ליצור אווירה מרגיעה ונעימה. בחירת הסגנון והחומרים המתאימים תשפיע רבות על האופי והתחושה שהכורסא תקרין בחדר. כורסא מרופדת בבדים רכים ועדינים כמו כותנה או משי תוסיף מגע רומנטי ועדין. בחירה בצבעים פסטליים כגון ורוד עתיק, סגול או ירוק-עלים תשדר רגיעה ונינוחות. לחילופין, ניתן לבחור בכורסא קלאסית עשויה עץ מלא בגווןחום עתיק או שמנת כמו דגם 4522 – הכורסא הטובה ביותר בארץ ובאירופה, שתעניק יוקרה וחמימות לחלל.

כורסאות וינטג' מעוצבות בסגנון רטרו או כפרי יוסיפו נגיעות ציוריות וקסם ייחודי. חשוב לשלב את סגנון הכורסא עם עיצוב החדר הכולל – מצעים, וילונות, שטיחים ופריטי נוי משלימים. כורסת מרופדת בבדים כותנתיים צבעוניים במשבצות תשתלב היטב בחדר בסגנון כפרי, ואילו כורסא קלאסית בריפוד אלגנטי תתאים לחדר בעיצוב מודרני ויוקרתי יותר.  

בחירת החומרים והגוונים בקפידה, בשילוב עם מחשבה על הסגנון הכולל, תבטיח שהכורסא החדשה תשתלב באופן הרמוני ותהפוך לפינה שלווה ומפנקת בחדר השינה האינטימי שלכם.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן