שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

בחירת מפרטי סלונים לבתים – כך תעשו את זה נכון

עיצוב סלונים היא אחת המשימות המורכבות והחשובות ביותר בבית. סלונים הם חדרי אורחים מהם האורח שואב השראה מעיצוב הבית שלכם בביקורו הראשוני במרחביו. לכן, מאד חשוב לדעת כיצד לבחור את הסלונים המושלמים שייצרו את מה שנדרש בבית שלכם לעיבוי דקורטיבי איכותי. כאשר אתם בוחרים סלונים, מומלץ להתייחס לנדבכים הבאים בעיצובם ובתכנונם המקיף.

גיבוש מבנה הסלון

סלון עשוי להיות ממוקם בפינת החדר ולאפשר לרצפה את מרחב העיצוב שלה או במרכז החדר כדי לשים דגש מיוחד על הרהיטים שנבחרו. מאד חשוב לבחור סלונים בהתאם לשאיפות המבניות הנדרשות. מי שמעוניין להביע את עיצוב הרצפה שלו כחלק מהמראה הסלוני יבחר כנראה להציב בפינה את הספות והכורסאות בעוד שמי שמעוניין להדגיש יותר את הרהיטים ישים אותם במרכז החדר. לכל מבנה מתאימה מערכת ישיבה שונה. לראשון מתאימה המערכת הפינתית ולשנייה מערכת ישיבה סטנדרטית.

תכנון עיצוב הסלון

את עיצובם של סלונים ניתן לממש במגוון רחב מאד של דרכים. ניתן לקבוע אותם כמעוצבים בסגנון מודרני המבוסס על ספות וכורסאות חד ממדיות ושולחן בעל גימור עכשווי מזכוכית או מעץ חלק. לעומת זאת, ניתן לגבש גם סלונים בעלי מראה עתיק, עם כורסאות וספות תפורות ורקומות בסגנונות מיוחדים בשילוב שולחן עץ מגולף אומנותית. בדרך זו אתם מגבשים את תבנית העיצוב האותנטית. חשוב לבסס את העיצוב באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים איכותית על מנת לבחור את הדגם שניכר כמתאים ביותר לדרישות העיצוב שלכם ולשאיפות הדקורטיביות בבית המיועד.

כורסת טלויזיה דגם 5031 צבע שחור

גיבוש רכיבי אחסון נלווים לסלון

המזנונים הם החברים הטובים ביותר שלכם בסלון, שכן הם סוגרים את הפינות הנדרשות לאחסון מוצרים ועל הדרך גם יכולים להציג תכולות אומנותיות מרהיבות עין על מדפים פתוחים. ניתן להשתמש בהם גם כמזנוני מולטימדיה מתחת לטלוויזיה או מעליה. חשוב לגבש אותם בהתאם למראה מערכות הישיבה והשולחנות כך ששני הסטים של הרכיבים ייראו אחידים וייצרו תשתית עיצובית סלונית ייחודית. את הבחירה שלהם ניתן לבצע בהדמיית מחשב של סלונים או מזנונים בחנות רהיטים חדשים. מומלץ לגשת לבחירה שלהם עם תכנון מבני ועיצובי מוקדם על מנת להגיע למוצר המושלם עבורכם ביעילות.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן