שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים יישומיים להסדרת סלונים מעור

סלונים מעור מספקים למשתמש את כל מה שהוא צריך בשביל עיצוב בית מושלם. במאמר זה נתמקד בשני סוגי סלונים, מודרניים ואותנטיים. בעוד הסלון המודרני מבוסס על ספות חלקות ודינאמיות בעיצובן, הספות האותנטיות מבוססות על טכניקת העיצוב של צ'סטרפילד, בה נעשה שימוש במשענות עגולות, ידיות צד קשתיות ועיצוב קפיטונז' (כפתורים תפורים על גבי כל משטח הספה). במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד על הבדלים נוספים בין 2 סוגי הסלונים ולבחור את הנדרש לכם.

טיפ מס' 1 – בחרו בסלון על פי הצרכים הפונקציונאליים שלכם

במידה ואין לכם צרכים פונקציונאליים בכלל, פרט להצבה של הספות במקום קבוע, מומלץ לבחור בקונסטרוקציית צ'סטרפילד, במיוחד אם הבית שלכם מעוצב בסגנון כפרי או בצביון אותנטי. ספות אלו ישתלבו עם הנעשה בנופים הביתיים הקיימים ויאפשרו לכם ליהנות ממרקם עיצובי עשיר הן בעור והן בבסיס העץ שלהן. אבל, במידה ויש לכם צורך שהספה תיפתח למיטה, יש לפנות לאסכולת העיצובים המודרנית. שם ניתן למצוא ספות עם משענות נפתחות. במידה והבית שלכם מודרני, והסלון שעומד להיות מתוכנן יבוסס על מזנונים ומדפים מודרניים, תבנית העיצוב המודרנית היא שתתאים גם בספות שלכם.

טיפ מס' 2 – בחרו בסלון המבוסס על המידה המתאימה לכם

חשוב שהספות בסלון יתאימו בראש ובראשונה למידה שלכם: 2 הרגליים צריכות להימצא על הקרקע בכל ספה וספה ולא באוויר. בנוסף, חובה לוודא שאין אפקט ערסל: הספות של הסלון פשוט גורמות לכם להרגיש עליהן כמשקל נוצה, ולא שהן רק "סוחבות" אתכם. גם אם אתם מרגישים תחושה זו באופן קליל בלבד, מדובר בתקלה. אלו לא ספות שמתאימות למשקל שלכם.

טיפ מס' 3 – בחרו בסלון שבספות שלו יש טכניקת N.S

ספות עם טכניקת N.S מאפשרות לגופכם לחוש כמשקל נוצה בכל מצב, גם אם אתם כבדי משקל. ספות שנוצרו בטכניקה זו פשוט מתאימות את עצמן למשקל ולצורה של גופכם ונושאות אתכם בקלות, כשאין כל הרגשה של שקיעה כלפי מטה. סלונים מעור שאלו הן הספות שלהם יספקו גם לכם וגם לאורחים שלכם את מלוא פתרונות האיכות והנוחות ויאפשרו לכם ליהנות מתמורות ייחודיות של ישיבה מדוגמת במיוחד.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן