שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לאפיון כורסת טלוויזיה מבד בבית הלקוח

כורסאות טלוויזיה מבד מחנות רהיטים חדשים מספקת לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לחוש מוגנים: הגנה מצבירת אבק, הגנה מקרדית האבק, וספיגת כתמים מלאה במקרה של מגע עם חומר בעל צבע. מעוניינים לדעת כיצד לבחור כורסת טלוויזיה מבד? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שתצטרכו בנושא זה.

טיפ מס' 1 – בחירה נכונה של מידות כורסאות הטלוויזיה

בכורסאות טלוויזיה, הנושא החשוב ביותר הוא המידות, בדגש חד על מידת הגובה. כורסא שיותר גבוהה מכם במצב ישיבה, כלומר כזו שרק עם הדום ניתן לשבת עליה ללא רגליים באוויר, אינה מומלצת לקנייה. אבל, היתרון של חברת כורסאות טלוויזיה מבד, בשונה מחנות יד שניה הוא שניתן להשיג כל רהיט במידה המתאימה לכם. אהבתם את העיצוב אבל המידה גבוהה? ניתן לנסות מידה יותר קטנה של אותה כורסא. אנו ממליצים להסדיר קנייה אך ורק אם הרהיט מתאים למידה שלכם במצב ישיבה: 2 רגליים על הקרקע.

טיפ מס' 2 – אל תתפשרו על פחות מכיוון מנחי הראש והרגליים

מנח ראש – חייב להיות ניתן לכיוון. בל תשכח כי אלו כורסאות טלוויזיה. הראש שלנו לעתים ירצה להיות מרותק למסך כלפי קדימה, והצוואר חייב, גם במצבים אלו, לקבל את התמיכה לה הוא זקוק: הישענות מלאה על הכורסה. לכן, ודאו כי מנח הראש ניתן לכיוון בכל הזוויות.

מנח רגליים – חייב לספק למי ששוכב על הכורסה, כשהיא במצב שכיבה, זווית בה הברכיים גבוהות מגובה האגן. זאת, על מנת להבטיח זרימת דם הפוכה במהלך חוויית השכיבה.

טיפ מס' 3 – טכנולוגיית N.S – ודאו שהיא קיימת בכורסה שלכם

טכנולוגיה זו מבטיחה כי הכורסה שלכם לא תעביר אתכם אפקט ערסל לעולם. היא לא תשקע ולא תיצור קיעורים כלפי מטה. האם זה פוגע בתחושת הרכות ויוצר מצע "קשיח"? לא בהכרח. בדרך כלל, לקוחות מדווחים על ירידה קלה ביותר ברמת הרכות בהשוואה לכורסאות שקועות, אבל גם על תחושת יציבות מלאה ששומרת על הגוף שלכם. זה, חשוב ובטיחותי יותר מכורסה רכה ושקועה שעלולה לסכן את הגב, השכמות והמפרקים שלכם.

טיפ מס' 4 – עיצוב נכון של הכורסה

ודאי כי הכורסה שלכם מעוצבת בהתאם לסוג העיצוב בו אתם מעוניינים, על בסיס גוון וצורה נדרשים. בבית מרוהט, מומלץ ללכת על פי מתווה הריהוט הקיים ובבית חדש – להתוות קו עיצובי המשקף את שאיפותיכם הדקורטיביות בתוכו.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן