שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כל מה שרציתם לדעת על מערכות ישיבה מעוצבות

מערכות ישיבה מעוצבות מהוות את הלב הפועם של הדקורציה בסלון הביתי. לכן, מאד חשוב לדעת כיצד לבחור אותן. במאמר זה נספק פרטי מידע חשובים על מערכות ישיבה מעוצבות, כאלו שכל משתמש חייב יהיה להכיר בעת שהוא מתכנן אותן. מערכות ישיבה מתאימות צריכות להגשים עבור המשתמש תמורות אורתופדיות בתחום היציבה, לצד מאפיינים חומריים ודקורטיביים שכדאי להכיר.

הכרת הפאן האורתופדי בבחירת מערכות ישיבה

מערכות ישיבה צריכות לספק יציבות לכל משתמש. אפקט ערסל אינו סממן ליציבות והוא אינו סגנון ישיבה. זו לקונה. הרהיט לא אמור לשקוע בשום מצב, ואם זה מה שמתרחש אצלכם בבית, אל תתמהמהו היפטרו מהרהיטים שלכם והחליפו אותם במערכת ישיבה איכותית בטכנולוגיית הבנייה N.S, אשר מספקת יציבות לכל משתמש, גם לאנשים כבדי משקל. היושב לא יחוש בנטל, אלא שהספה נושאת אותו בקלות רבה מאד, כמשקל נוצה. מבחינת ישיבה, ספות גבוהות עם רגליים באוויר מהוות גם כן לקונה. אין לרכוש אותן בשום מצב. יש לבחור רק מערכות ישיבה מעוצבות בהן 2 הרגליים שלכם על הקרקע באופן מלא, ולא עם קצות האצבעות.

בחירה נכונה של חומרי גלם עבור מערכות הישיבה

מערכות ישיבה מעוצבות יכולות להתבסס על בד או על עור. במידה ואתם בוחרים מערכות ישיבה מבד, האפשרויות הן או בד אריגים או בד דמוי עור. חשוב לדאוג שזה בד שאינו משאיר כתמים אלא מעלים אותם ומותיר ספות נקיות ללא צבעים. במידה ואתם עומדים לבחור מערכות ישיבה מעוצבות מעור, חשוב שזה יהיה עור שלא יתקמט בחשיפה לשמש מבעד חלון שקוף, אלא ישמור על עצמו כמקשה אחת גם במצב קיצון שכזה.

גיבוש עיצוב עבור מערכות הישיבה שלכם

העיצוב מתחיל, בראש ובראשונה, במבניות. על מערכות ישיבה מעוצבות להתאים למבנה הסלון הרצוי בעיניכם, פינתי או באמצע החדר. בנוסף, על העיצוב להתבסס על מאפיינים הנדרשים בחדר: מודרניים עם עיצוב חלק ודינאמי או אותנטיים המבוססים על עיצובים עם פיתוחים כגון תפירות אומן וקפיטונז', לצד פיסולי עץ אומנותיים בצדדים. העיצוב צריך להתאים למרחב גם ברמה הגונית. בחירת הגוון על פי הרהיטים הקיימים בחדר היא המעשה החכם ביותר, ואם אין רהיטים, ניתן להשתמש בארונות ובמזנונים, או פשוט לגבש עיצוב נדרש על פי דעתכם לאותו חדר.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן