שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מדוע מומלץ להסדיר סלונים נפתחים למיטה?

סלונים נפתחים למיטה מספקים למשתמש את כל מה שהוא צריך בכדי לארח ליותר מיום אחד. בשגרה, הסלון מבוסס על אוסף של ספות כמו כל סלון אחר. בעת ההתארגנות לשינה, ניתן לפתוח את הספה המרכזית למיטה ולהשתמש בספות המשנה כתומכות אשר יוצרות יחדיו מזרן מוארך. להלן כל הסיבות להסדיר בבית שלכם סלונים נפתחים למיטה.

הלנת אורחים ללא צורך בחדר נוסף

כאשר הבית קטן וממועט בחדרים, לא בטוח שיהיה מקום להלין בו את כל האורחים שאתם מבקשים להכניס בשעריכם. סלון מיטה פותר בעיה זו והופך את חדר האורחים שלכם לחדר שינה נוסף. גם אם יש לכם חדר המשמש להלנת אורחים והוא יכול לאכלס רק אדם אחד, או שתחושו באי נעימות לשכן בו 2 אנשים ויותר, הסלון פותר בעיה זו ומשמש כחדר הלנה לאדם נוסף.

שינוי קל ויעיל ממצב סלון למצב מיטה

הפתיחה נעשית באמצעות משענת הספה המרכזית, ללא צורך בידע טכני או תפעולי נוסף. המשענת פשוט נשכבת על בסיס השיבה של הספה ויוצרת מצע כפול כיאה למיטה. חיבור לספות האחרות מאפשרת את יצירת המיטה המוארכת במלואה.

עמידה בכל התקנים של מזרן אורתופדי

סלונים נפתחים למיטה אינם רק רהיטים פונקציונאליים ברמת הפיסול, אלא גם ברמת הבנייה. מדובר בתכנון של רהיט אורתופדי אשר ניתן לשאת עליו כל משקל של כל אדם. מה המשמעות? אין אפקט ערסל בשום מצב, אלא הרגשה של יציבות. כששוכבים על הספה שנהפכת למיטה, מרגישים כמו משקל נוצה עליה, במקום תחושת כובד בה הספה שוקעת למטה. חשוב לציין כי אם יש לכם ספה או מיטה כזו יש להחליפן בהקדם האפשרי. מדובר בשימוש המסכן את עמוד השדרה, הגב והשכמות.

מבוסס על חומרי גלם איכותיים לשימוש לטווח ארוך

חומרי הגלם האיכותיים של הספה מאפשרים שימוש ארוך טווח ואפילו שימוש אינטנסיבי ללא פחת-נצבר מהיר. הודות לכך, הספות לא מתבלות, לא מתקמטות ונשארות כמו חדשות למשך שנים רבות מאד. תמורה זו מאפשרת לכם להשתמש בסלונים הללו לטווח ארוך וליצור בבית שלכם חדר הלנה לכל דבר ועניין, אשר ביום יום ישיש כסלון מפואר ללא עוררין.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן