שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מדריך קצר לאפיון סלונים פינתיים בבתים

סלונים פינתיים הם סלונים אשר מרוכזים בפאת החדר ולא במרכזו. משתמשים בהם בשני מקרים: או ככורח, כשהחדר קטן מאד ומעוניינים לפנות כמה שיותר מקום, או כצעד מכוון להבלטת הרצפה, כאשר היא עצמה מגובשת בחומר גלם אומנותי שכדאי שיהיה חשוף לאחרים: גרניט פורצלן, גרניט צבעונית, קרמיקה, אבן טבעית, פרקטים ודקים מעץ אמיתי, ועוד. כיצד מומלץ לגבש סלונים פינתיים בבית הלקוח? במדריך זה אנו נלך אתכם צעד אחר צעד ונסייע לכם לגבשם על הצד הטוב ביותר.

בחרו בסלונים עם מערכות ישיבה בעלות טכנולוגיית ייצוב

מומלץ לבחור בטכנולוגיית הייצוב N.S. טכנולוגיה זו מבטלת כליל את הפקט הערסל ברהיטים ומאפשרת גם לאדם כבד משקל ליהנות מישיבה איכותית, יציבה וללא שקיעה בכלל. הרהיט פשוט גמיש מאד, חזק ביותר ומספק תמיכה לכל משתמש. טכנולוגיה זו מהווה יבוא מדנמרק. חפשו אותה בחנות הרהיטים.

בחרו סלונים בעלי חומרי גלם ייעודיים

במידה ואתם אנשים של עור, בחרו סלונים מעור. במידה ואתם מעדיפים לשבת על רהיטי בד, בחרו ספות מבד. בעור, חשוב לבחור ספות בעיבוד הנכון לכם, חלק אוורירי או מעובד מחוספס. מומלץ לבחור סלונים עם מקדם רגישות לשמש כמה שיותר נמוך על מנת שהרהיט לא ייפגע אם חלילה יוצב מול זגוגית סגורה בכיוון הזריחה. בסלוני בד, הסוד הוא בבחירת חומר לא מכתים, כזה שאם נוצר עמו מגע של משקה או צבע מאכל הם לא יישארו על הרהיט אלא ייספחו לתוכו. מומלץ לבחור בבד בטיחותי מבחינה רפואית, כזה שדוחה אבק ודוחה את קרדית האבק.

בחרו שולחן סלון אידאלי

האם השולחן שלכם צריך להיות אחיד וגדול או מחולק ל- 2-3 שולחנות קפה? בחרו בשולחן הסלון המועדף עליכם בהתאם להתנהלותכם בשגרתית בסלון בדרך כלל.

בחרו סלונים במידות המתאימות

זכרו שאתם מוגבלים במידות של הסלונים שלכם. יש לשים לב לפרט זה במיוחד כשאתם מתעסקים עם סלונים קטנים. מומלץ לבחור רהיט דו ממדי שהממד השני שלו קצר ככל האפשר על מנת לחסוך במקום בפינת החדר. חשוב למדוד כל רהיט ולבדוק שהמידות אכן מתאימות למיקום.

עצבו את רהיטי הסלון אשר בחרתם

סלונים פינתיים צריכים להיות מעוצבים בהתאם לריצוף שמתחתם, במיוחד אם אתם עומדים להשתמש בו כמעטה חשוף שיתרום לעיצוב החדר. במידה והחדר מרוהט, יש להיעזר ברהיטים הקודמים לקביעת הזהות העיצובית. חדר ריק לחלוטין יצטרך להיות מתוכנן מאפס, בהתאם לסגנון העיצוב שאתם מעוניינים להנחיל בתוכו. בחרו בצבעים ובצורות האידאליים עבור כל מקרה מבחן.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן