שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מדריך קצר לבחירת כורסת טלוויזיה מעור

במדריך שלפניכם נלמד כיצד לבחור כורסת טלוויזיה. רהיט זה צריך לספק ליושב עליו את מלוא הנוחות בשעה שהוא צופה במרקע, ולשם אנו נכווין אתכם במהלך בחירתכם. מדריך זה חשוב הן מטעמי בטיחות, בחירה נכונה של רהיט המתאים למבנה גופכם ולתנאי הישיבה שלכם, והן מטעמים אסתטיים. קריאה מהנה!

הכל מתחיל בבחירת מידת הכורסה

מידת הכורסה היא פרמטר חשוב ביותר בקביעת זהותה. לא בוחרים כורסה שהרגליים נשארות באוויר. ייתכן כי מידת Large לא מתאימה לכם. יש לנסות מידת Medium, ואף מידת Small אם אתם עדיין חווים את אפקט הרגליים באוויר. הכורסה חייבת לספק לכם תנאי ישיבה עם 2 רגליים על הקרקע.

בדיקת מנחי הראש והרגליים – חשובה ביותר

כשאתם בוחנים את הכורסה, בדקו שמנחי הראש והרגליים מתאימים לישיבה שלכם או למצב שכיבה. משענת הראש צריכה להיות ניתנת לשינוי על מנת לספק לצוואר שלכם את מלוא התמיכה במהלך הצפייה בטלוויזיה. מנח הרגליים צריך לאפשר את הצבת הברכיים גבוה מהאגן על מנת לקיים זרימת דם הפוכה.

בחירת טכנולוגיית הכוונון של הכורסה

כורסאות טלוויזיה מעור צריכות לספק למשתמש את היכולת לכוונן אותן ב- Wireless, ללא כבלים. הדבר אקוטי במיוחד אם מיקומן של כורסאות טלוויזיה מעור עתיד להיות במרכזי הסלונים ולא במיקום צדי הסמוך לחיבורי חשמל. טכנולוגיה זו מאפשרת את כוונון הכורסה באמצעות בקר צד שיחובר לאזור החשמל בחדר, אשר יתקשר עם רכיבי הכורסה ויאפשר את הכוונון שלה מרחוק.

בחירת סוג עיבוד העור

כורסת טלוויזיה מעור עשויה להיות חלקה ועשויה להיות מעובדת במרקם מחוספס. מומלץ לבחור בעיבוד הנכון ביותר עבורכם. אם אתם מחפשים את האווריריות, העור החלק יתאים ביותר לשאיפותיכם, בעוד שמרקם חם כמו-פרווה יצריך בחירת כורסת עור מעובד.

בחירה נכונה של העיצוב

העיצוב צריך להתבסס על תבניות דקורטיביות קיימות בבית. כאשר מדובר במבנה חדש, אתם הם אלו שתקבעו את הצבעים והצורות של הכורסה בהתאם לסוג העיצוב המבוקש לדעתכם במרחב. במידה והחדר כבר מגובש ברהיטים, מומלץ לבחור כורסה שתתמזג עם המראה הקיים ותשכיל להשתלב בו מבחינת המראה החיצוני שלה. בכך, תבטיחו שהחדר ישמור על עיצובו הקיים לשביעות רצונכם.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן