שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מידע חשוב על כורסאות מעוצבות לסלונים הביתיים

סלונים ביתיים הם חדרי האירוח המרכזיים בתוכם, ועל כן בחירת כורסאות מעוצבות עבורם היא משימה חשובה מאד. היא חשובה בראש ובראשונה לכם, בני הבית, וגם לאורחים שלכם שיבקשו לחוות חוויה בלתי נשכחת בחדר האירוח. בחירת כורסאות מעוצבות צריכה להיעשות באחריות ובמקצועיות רבה הן בפאן האורתופדי והן במראה העיצובי. במאמר מידע זה נפרט כיצד לממש את בחירתכם באופן מיטבי כך שתשכילו לבחור את הכורסה שמתאימה לכם ולעיצוב סלונכם.

פרטים פיזיולוגיים נדרשים אודות כורסאות

כורסאות הם רהיטי ישיבה מרכזיים ועל כן אתם צפויים לעשות בהם שימוש לא מועט. בשל כך, מאד חשוב לבחור ברהיט לא שוקע. זה לא נכון רק לגבי כורסאות, אלא גם לגבי הספות שלצידן וכמובן כשבוחרים מערכות ישיבה שלמות על רהיטיהן. רהיט שוקע הוא סכנה אורתופדית. כאשר האגן נמצא למטה, הגב נאלץ לספוג עומס רב ממה שהוא צריך והתוצאה היא נזק לעמוד השדרה ולשרירי המותניים והבטן התחתונה. הכורסה חייבת לספק יציבות למשתמש שלה, ולגרום לו להרגיש קל כנוצה עליה, ולא שהוא מכביד עליה בתור רהיט. טכנולוגיית הבנייה N.S תוצרת דנמרק למשל מגשרת על בעיה זו. באמצעותה, כל כורסה חשה למשתמש מאד יציבה ומאד מכילה בכל תנוחת ישיבה.

חומרי גלם איכותיים עבור כורסאות

ניתן לבסס כורסאות מעוצבות על עור או על בד. יש עור חלק ויש עור שנראה כמו פרווה, כמו שיש בד אריגים ויש בד דמוי עור. חשוב שתבחרו בעיבוד המבוקש לדידכם. אם יש לכם ניסיון קודם עם עיבודי כורסאות מעוצבות וספות נלוות, מומלץ להיעזר בו לשם מימוש בחירתכם. אנו ממליצים לוודא כי כל בד שאתם בוחרים הנו סופח כתמים ולא גורם להם להישאר, וכל עור שאתם בוחרים אינו מאד רגיש לקרינת שמש, במקרה שתחליטו למקם את הרהיט מול חלון בלגי רחב יריעה.

עיצובים נדרשים עבור כורסאות

בדרך כלל, כשרוכשים כורסאות מעוצבות סטנדרטיות שאינן כורסאות טלוויזיה, נהוג להסדיר אותן יחד עם מערכות ישיבה. אם החלטתם לרכוש כורסאות מעוצבות לחוד, חשוב לוודא שהן מתאימות להן בצבע, בצורה ובעיבוד, ואם אין בחדר רהיטים, השוו את העיצוב לפריטים אחרים כמו ארונות, מרצפות ומזנונים ברחבי החדר. בהצלחה!

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן