שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

מערכות ישיבה

אולם התצוגה המפואר של דיור אינטריורס מאפשר לך מפגש עם אוסף עשיר של מערכות ישיבה המותאם לך באופן אישי, כך שבסופו של דבר אתה מעצב את מערכת הישיבה שהיא ייחודית לאורח חייך ולגודלו של חלל המגורים הרלבנטי.
דני או איטלקי? הבחירה היא שלך.

  • מגוון עשיר של מערכות ישיבה בהתאמה אישית.
  • טכנולוגית N.S מדנמרק, הטובה בעולם, לישיבה נוחה ומושלמת לאורך זמן.
  • מנגנונים מתוחכמים המאפשרים ישיבה מושלמת, רביצה מפנקת ואפילו שינה מתוקה.
  • עיצוב דני פונקציונאלי, קווים פשוטים ונקיים בדגש על מונוכרומטיות, אסתטיקה ברמה גבוהה.
  • תצוגה מרהיבה של ישיבה מדנמרק לצד מערכות ישיבה מרהיבות מאיטליה.
  • שילוב בהתאמה אישית של ריקליינרים ומשענות ראש לנוחות ישיבה מקסימלית
  • התאמה מדויקת של ריפוד ועורות בבדים משובחים ונוחים לניקוי.
  • ייעוץ של והתאמה על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם.

עשוי לעניין אותך גם

מערכות ישיבה בהתאמה מושלמת

זכרו, כי כאשר אתם רוכשים מערכת ישיבה חדשה, הציפייה שלכם היא ליהנות ממקסימום נוחות ועמידות לשנים ארוכות וטובות. לכן, היועצים של דיור אינטריורס ישמחו להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב שיתאימו לכם מערכת ישיבה בהתאמה אישית מושלמת.

אנו ממליצים להגיע אלינו לאחר שעיינתם במבחר המוצרים שלנו במוצג כאן באתר ואף להביא מספר תצלומים שונים של הסלון מזוויות שונות. כמו כן, מומלץ לקחת מדידות שונות של הסלון כדי שנוכל לקבל את ההחלטות העיצוביות בהתבסס על הנתונים המלאים. ככל שיהיו בידינו יותר נתונים, כך נוודא כי אכן אתם רוכשים את מערכת הישיבה המושלמת עבורכם.

מערכות ישיבה יכולות לכלול מגוון רחב של ספות החל מספות רגילות ועד ספות המורכבות מיחידות שונות כולל יחידה פינתית או שזלונג, ולהן ניתן להתאים כורסאות מתוך מגוון של דגמים.

שתפו אותנו בציפיות שלכם מהסלון! כך למשל, אצל אוכלוסיות מבוגרות כורסאות חשמליות יכולות לתרום באופן משמעותי לנוחות ולקלות השימוש, והן מתאימות לאלו שמתקשים לכוון את הכורסה בצורה ידנית. ולעומת זאת, ייתכן ותגלו כי תעדיפו להשקיע בשפה מסוגננת ולהתאים לה כורסא מעוצבת להשלמת המראה.

כשזה מגיע לבחירת מערכות הישיבה לסלון שלכם כל האפשרויות מונחות על השולחן, והמטרה שלנו היא לעשות לכם סדר בבלגן!

איך לבחור מערכות ישיבה בצורה חכמה?

צריכים לרכוש מערכות ישיבה חדשות? רוצים להיות בטוחים כי אתם מבצעים רכישה נכונה וחכמה ובוחרים באופן הטוב ביותר את מערכת הישיבה החדשה שלכם? אם כן, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם:

* בצעו מדידה של החלל בו תרצו להציב את פינת הישיבה. עליכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים במערכת בעלת מידות נכונות – לא גדולה מידי עבור החלל, ולא קטנה מידי. שימו לב לקחת בחשבון גם מרווח מעבר וכן מקום לפריטי ריהוט אחרים שתרצו לשלב באותו חלל. אם הסלון בעל מידות קטנות, ייתכן שכורסת טלוויזיה תהווה את הפתרון המושלם!

* בחרו את חומר הריפוד ממנו עשויה הספה לא רק בהתאמה לסגנון העיצוב שתרצו ליצור בסלון הבית שלכם, אלא גם בהתאמה לשימוש שלכם, ניקיון נדרש, האם יש ילדים קטנים בבית ועוד.

* בחרו את סגנון העיצוב הנכון עבור הבית שלכם, וקחו בחשבון כי מדובר בפריט שיחזיק מעמד זמן רב ולכן אל תלכו על טרנדים שיגמרו עוד כמה חודשים, אלא לכו עם הלב שלכם ובחרו מערכות ישיבה שמתאימות לאופי האישי שלכם וסגנון העיצוב אליו אתם מתחברים.

מספר כללים להארכת חיי מערכת הישיבה או כל רהיט אחר:

* הגנו על הרהיט מפני אור השמש ומפני חום כבד. הנח אותו במרחק בטוח מרדיאטורים, תנורי עצים, משאבות חום ואור שמש ישיר, שעלולים לגרום לחומר לדהות ולייבש אותו.

* מנעו מחיות מחמד לעלות על הרהיט, שכן השומן, הלכלוך והטפרים שלהם עלולים לפגוע בריפוד.

* הפכו את צידי משענת היד ואת כריות המושבים באופן קבוע כך שהם ישחקו באופן שווה. כמו כן, מומלץ לשנות מעת לעת את מקום הישיבה על הספה כך שהבלאי יתפזר באופן שווה.

* נערו כריות עם מילוי רופף (פלומה/נוצות) במרווחים קבועים.

* היו מודעים למה שאתם לובשים. עודף צבע מבגדים חדשים עלול להתחכך על הרהיטים, ורוכסנים וניטים בבגדים עלולים ליצור חורים או חוטים רופפים.

* יש לשבת רק על חלקים מהרהיט המיועדים לכך. המנעו מישיבה על משענות היד, משענת הגב או משענת הראש והמשענת.

* אין להושיב על מערכת הישיבה יותר אנשים או משקל נמה שהוא מיועד (עד 120 ק"ג למושב (ספות) או 120 ק"ג לכורסה). באופן דומה, אין להעמיס על מערכת הישיבה בעומס קיצוני, למשל בקפיצה עליו.

* הרימו את מערכת הישיבה במקום לגרור אותה, כך תמנעו מחיכוך בין הרהיט לרצפה. אם יש לכם רצפת עץ, מומלץ להניח רפידות לבד מתחת לרגליים.

טיפול יומיומי:

צרכי הטיפול של הרהיט תלויים בתדירות השימוש בו. כמו בכל דבר שאתם משתמשים בו על בסיס יומי, חשוב שתטפלו בו נכון. זה חל גם על רהיטים. זו הסיבה שמומלץ לנקות את הרהיט באופן קבוע כך שניתן יהיה ליהנות ממנו את מירב ההנאה האפשרית.

תחזוקה של מערכות ישיבה מרופדות בבד:

מכיוון שעור הוא חומר טבעי, מערכות ישיבה מעור צריכות להיות מטופלות בדיוק כפי שהייתם מטפלים בעור הגוף שלכם:
אם העור מתלכלך, יש לנגב אותו במטלית לחה סחוטה. כמו כן, מומלץ לייבש אותו לאחר מכן במטלית יבשה, על מנת למנוע משקעי מינרלים (הימנעו משימוש במטליות מיקרופייבר).
אם העור מרגיש יבש, או אם נאלצתם לשפשף קצת יותר כדי לנקות את הרהיט, מומלץ להשתמש בתכשיר טיפוח המיועד לעור.
במקרה של לכלוך כבד, נגבו את הרהיט בעזרת חומר לניקוי עור. שימוש במוצרי טיפוח על עור מסוג aniline (שאלו את המוכר מהו סוג העור) יהפוך את העור לכהה יותר עד שכל הלחות תיספג.
עור מסוג Soleda/Madras (שאלו את המוכר מהו סוג העור של הרהיט שלכם) הוא עור שאינו נושם כמו סוגי עור אחרים. אסור להשתמש במרככי עור על סוגי עור אלו. במקום זאת, חשוב לטפל בהם על ידי ניגוב העור עם סבון עור.
יש להגן על כל ריפודי מערכות הישיבה מפני אור שמש ישיר, שכן לא משנה כמה גבוהה יציבות הצבע של הריפוד, הוא אינו מיועד להצבה בשמש ישירה.

סטנדרטים בינלאומיים:

חשוב לוודא שריפודי מערכות הישיבה מאושרים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר: עומדים בדרישות לעוצמת שימוש גבוהה בבית ונבדקו בין היתר לקילוף, עמידות צבע ואור, חוזק קריעה ועמידות בפני שחיקה.

עמידות לאורך זמן:

במערכת ישיבה שיוצרה על ידי תקנים בינלאומיים מחמירים יש ציון בולט להערכת האיכות והעמידות של ריפוד מערכת הישיבה. בד"כ מדובר בציון בשם Martindale, שמכמת את עמידות השחיקה של ריפודי רהיטים.

פילינג (שפשוף והתקלפות):

בד יכול לפעמים לפתח כדורים על פני השטח, שנגרמים משפשוף ומשיכת סיבי הטקסטיל ויוצרים כדורים קטנים של סיבים. התופעה הידועה בשם פילינג יכולה להיגרם על ידי מספר גורמים. בחלק מהבדים יש עודף של סיבים רופפים, מה שעלול להוביל להתקלפות. זה יקרה בדרך כלל לאחר שפריט הריהוט היה בשימוש זמן מה. פילינג יכול להיגרם גם מסיבים זרים מבגדים, שטיחים ואבק, שנדבקים לבד. זה יכול להעניק לריפוד הבד מראה 'מטושטש', אבל אין לזה שום קשר לאיכות הטקסטיל. אם אתם שמים לב להתרחשות תהליך פילינג בבד, בדרך כלל קל להסיר את זה עם מסיר מוך חשמלי.

בדי ריפוד ארוגים:

בדי ריפוד עם סיבי שניל ארוגים הם חזקים ונוחים. הם מיוצרים לעתים קרובות כבד חלק עם תערובת של סיבי שניל רך/מטושטש כדי לתת מבנה מעניין יותר לאריגה.

אלה יכולים להיות פסים או דפוסים אחרים, למשל. הסיבים במשטח העדין והרך נדחפים מטה כתוצאה ממשקל המשתמשים וחום הגוף, ומושפעים גם משומן ולכלוך.

ניתן למנוע זאת באופן חלקי על ידי הברשה קבועה של פני השטח עם מברשת רכה. לעיתים נדירות ניתן לראות את סימני הלחץ הללו בריפוד כאזורים בלויים או מוכתמים.

אלו הם מאפיינים טבעיים עבור סוג זה של בד עם זאת, ואינם יכולים להיחשב כפגם. כדי לטפל בבדי שניל ארוגים, כדאי לשאוב את מערכת הישיבה באופן קבוע כדי להסיר לכלוך רופף.

מומלץ להעביר על הבד מטלית מיקרופייבר שנטבלה במים חמים וסחטה היטב ולנקות היטב את משטח הבד בערך פעם בחודש.

עוֹר:

מערכת ישיבה מרופדת בעור מעניקה תחושה ל מראה יוקרתי. לעור יש אופי ומראה ייחודי, והוא גם עמיד, מסוגנן וקל לתחזוקה. מכיוון שעור הוא מוצר טבעי, קיימים הבדלים מבניים אפילו בעורות היפים ביותר, שלכל אחד מהם יש מאפיינים אישיים משלו. אלו יכולים להיות עקיצות חרקים, שריטות, שינויים במבנה ובגמישות, תלוי באיזה חלק של העור נעשה שימוש. אי סדרים כאלה אינם פגמים, אלא מאפיינים של עור אמיתי.

* קמטים: לאחר השימוש במערכת ישיבה מעור, העור יתחיל להתרחב וייתכנו קמטים. עור יימתח יותר עם ישיבה רחבה יותר ונוחות ישיבה רכה. קמטים אלו הם טבעיים לחלוטין ואינם תקלה באיכות מערכת הישיבה.

* עור טבעי הוא עור שמגיע בד"כ מבהמות שרועות בחופשיות על פני מרחבים רחבים, מה שאומר שעור הוא מוצר טבעי שיכול לפתח אזורים מוחלקים, קמטים, צלקות וכל מיני סימנים על העור.

* סוגי עור: קיימים סוגי עור שונים בתעשיית ריפוד מערכות הישיבה:

* שימו לב לעורות שעברו טיפול והתאמה לרגישות לאור ורגישות לנוזלים.

* קיימין בשוק עורות רכים במראה גולמי, עורות במראה מאט או מבריק, עורות רכים במראה כפרי, עורות שקיבלו טיפול שעווה להגנה על פני השטח, עורות עם ציפוי לכה לשימוש פרקטי, עורות גמישים ועורות פחות גמישים, לכל אחד מסוגי העור היתרונות והחסכונות שלו, לכן כדאי מאוד לבחור בסוג עור שיתאים להרגלים היומיומיים של בני הבית.

שאלות ותשובות על מערכות ישיבה

על מנת לבחור מערכות ישיבה בצורה נכונה, שלא תצטערו בעתיד חשוב לזכור כמה כללים – בדקו האם מקבלים אחריות על המוצר שרכשתם, בדקו שהמוצר מוכן מחומרי גלם איכותיים המבטיחים עמידות לטווח ארוך, נסו לקרוא קצת באינטרנט ולהבין יותר לעומק והתייעצו עם חברים או מכרים.

היום ניתן למצוא סוגי מערכות ישיבה רבות מסוגים שונים. מערכות ישיבה המתאימות לצפייה בטלוויזיה או סתם מנוחה בסלון, מערכות ישיבה נפתחות, מערכות ישיבה מתכווננות, מערכות ישיבה רביצה ועוד דגמים רבים. מערכות ישיבה כוללות אפשרויות רבות לרווחת היושבים בהן.

דיור אינטריורס, כבר למעלה מארבעה עשורים מתמחה בעיצוב וייבוא של מערכות ישיבה, סלונים, כורסאות טלויזיה ועוד. כורסאות טלויזיה ומערכות הישיבה של דיור אינטריורס כוללות את טכנולוגית ה- N.S מדנמרק, המתקדמת והחדשנית בעולם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן