שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

בחירת הכורסה הנכונה

כשזה מגיע לבחירת הכורסה הטובה ביותר עבורנו, אנו בהחלט עלולים למצוא את עצמנו מעט מבולבלים ומהוססים. שפע של דגמים, כולם נראים מרשימים ויוקרתיים – אך האם כולם יענו על הציפיות שלנו במבחן הזמן? כאן כבר נכנסת ההתלבטות שמלווה כל רוכש ורוכשת אשר מבקשים לבצע השקעה נכונה ונבונה בכורסה שתצטרף למערך הכולל של הסלון. זכרו היטב – סלון הבית שלנו נועד כדי להבטיח לנו את מקסימום הנוחות. אין פה מקום לטעויות ובטח שלא היינו רוצים להיכנס למצב רוח זעוף ברגע שבו אנחנו יושבים בכורסה שלנו.

כיצד לבחור כורסה נוחה? גודל הכורסה

לא משנה באיזו כורסה אתם בוחרים, קודם כל שימו לב אל המידות שלה! זכרו כי הכורסה חייבת להתאים עבורכם בשני פרמטרים עיקריים של מידות: ראשית כל, הכורסה צריכה להתאים אליכם. אם אתם לא מרגישים בנוח בכורסה, או חשים כאילו היא סוגרת עליכם ולא מעניקה לכם תחושת התרווחות, אז הרי שזו תהיה טעות לרכוש אותה. הגיעו לחנות הרהיטים ופשוט נסו לשבת על הכורסה ולהרגיש אותה בעצמכם. שנית, יש לשים לב כי הכורסה מתאימה במידותיה לסלון. האם היא "תסתום" את הסלון ותגרום לו להיראות קטן מדי או לא פונקציונלי עם אזורים בהם קשה לבצע מעבר.

טכנולוגיה

האם מדובר בכורסאות בעלות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לנו למקסם את הנוחיות שלנו? או שמא בכורסאות רגילות ללא כל אבזור מתקדם? כמובן שחשוב להוסיף לכך את גובה התקציב. ישנן כורסאות נוחות ומעולות ללא כל טכנולוגיית עזר נוספת אשר יכולות לענות בדיוק על ציפיותיכם. מן הצד השני, ישנן כורסאות בהן ניתן בהחלט לקבל שפע של שדרוגים דוגמת מנגנון חשמלי מתקדם המאפשר לשנות את התנוחות של הכורסה, להרים את הרגליים, להשעין את המשענת אחורה ועוד. חשוב לציין כי מנגנון שכזה יכול להיות יעיל במיוחד עבור אוכלוסיות קשישות אשר מתקשות לתפעל ספות במנגנונים מכניים קלאסיים.

אחריות

בסופו של יום, הייתם רוצים לדעת כי המוצר שרכשתם אכן שומר עליכם מכול הבחינות. בואו נגיד זאת בכנות – כל מוצר, לא משנה עד כמה אתם משקיעים בו, עלול להתקלקל מסיבות כאלו ואחרות. על כן, חשוב שתבטחו את עצמכם ותדאגו שהמוצר שאתם רוכשים יהיה באחריות מלאה. חשוב לשאול זאת בחנות הרהיטים, וזכרו כי כל חנות יוקרתית שמכבדת את עצמה, מציעה אחריות ללא כל היסוס כחלק מן הרכישה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן