שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

דברים שכדאי להכיר כשמכוונים לבחירת רהיטים מפנקים

מהם רהיטים מפנקים ובמה מגולם היתרון המרכזי שלהם בהשוואה לרהיטים מהספקטרום הממוצע בשוק? רהיטים מפנקים הם רהיטים שאפשרויות הנשיאה שלהם את מי שיושב או משתמש בהם כמעט בלתי מוגבלות ולא נוצר בלאי מהיר. במה דברים אמורים? מהם התקנים שלפיהם ניתן לזהות רהיטים כאלה? כל מה שרציתם לדעת על רהיטים מפנקים – במאמר מידע אחד.

טכנולוגיה לנשיאת המשתמשים על הרהיטים ללא אפקט ערסל ומבלי להגביל את המשקל

בדרך כלל כשקונים רהיטים – מדווחים לכם, כצרכני המוצרים, שיש הגבלת משקל ונשיאת משקל חורג תוביל לבלאי בדמות אפקט ערסל (הרהיט ישקע כשישבו עליו). אבל לא כך הם פני הדברים ברהיטים שיש בהם טכנולוגיית N.S מדנמרק. טכנולוגיה זו גורמת לכך שהרהיטים יוכלו לסחוב בקלות כל משתמש, גם כזה שניחן במשקל חורג, מבלי שהוא יחוש ולוּ בקצת את אפקט הערסל, אלא שהוא משקל נוצה על גבי הרהיט, לא פחות מכך. רהיט שיש בו N.S לא נדרש לבדיקת משקל המשתמשים והוא למעשה בלתי מוגבל לשימוש.

כורסאות עם מגוון אפשרויות כוונון

כוונון כורסאות אישיות ובפרט כורסאות לצפייה בטלוויזיה ניתן ליישום גם במנח הראש, גם במרכז מסת הגוף וגם במנח הרגליים. הכיוון אפשרי לוויסות מכני או אלקטרוני ועל כן מאד קל לשלוט בכל רהיט ולהתאים אותו לזוויות הישיבה שלכם במדויק. בכך, אתם לא חשים מוגבלים אלא שהרהיט עונה על ציפיות הנשיאה שלכם ואף הרבה למעלה מכך, בספקו את כל שנדרש כדי להסב לכם הנאה מרובה. לזה קוראים רהיטים מפנקים!

עיצוב כמעט בלתי מוגבל לרכיבי הריהוט

בין אם אתם רוכשים כורסא ובין אם מדובר בספה או צביר ספות המהווה מערכת ישיבה, חשוב שתהיינה אפשרויות עיצוב מרובות. זה יאפשר לכם לגבש את מראה חלל החדר בקלות, תוך שאתם נהנים מכל התמורות בדקורטיביות בחדר מבחינת קונטור וצורה. בדרך זו אתם מבטיחים חלל מעוצב ברמות הגבוהות ביותר, עם מיטב חומרי הייצור הנוחים והמובילים: קטיפתיים, קשיחים, במגע-עור, במגע מגורען או מחוספס, ועוד. מומלץ להוסיף לרכישת רהיטים מפנקים גם כיסויים על מנת שישמרו על מנחי הישיבה שלהם כמו חדשים ללא צבירת אבק או בלאי מסוג אחר.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן