שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

דברים שצריך לדעת בכדי לבחור כורסאות סיעודיות

כורסאות סיעודיות לא חייבות להימצא רק בבתי חולים ובתי אבות. ניתן להסדיר אותן ממש בבית הקשיש או הנזקק ולאפשר לו צפייה נוחה בטלוויזיה והתנהלות פשוטה וקלה בחיי היומיום. ישנן 2 סוגים של כורסאות סיעודיות: כורסת מנח וכורסת גלגלים. כורסת מנח מיועדת לקשיש שהוא עצמאי יחסית, ובעיותיו הסיעודיות מסתיימות בנטילת תרופות ובמנוחה רבה שנדרשת ביום יום. קשיש סיעודי קשה מכך שנזקק להשגחה על ידי אפוטרופוס וגרירת כורסת הישיבה שלו לצרכים רפואיים – יצטרך להתבסס על כורסת גלגלים. כורסה זו ניתנת לנעילה ובכך להפיכתם לרגלי קבע. שחרור מהנצרה מגלגל אותם שוב וניתן לשנע את הקשיש בקלות ממקום למקום ללא מאמץ.

כורסת מנח – קווים לדמותה

כורסת מנח מיועדת לקשישים עצמאיים שמסוגלים לבצע את רוב פעולות היום יום שלהם בעצמם. היא גם מיועדת לחולים קלים ולא לאנשים שמוגבלים בתנועתם באופן מלא או כמעט מלא. כורסת מנח מאפשרת הנאה מכל סוגי המנחים, מהראש ועד לרגליים, התבססות על טכניקת הבנייה N.S למניעת חוסר יציבות בעקבות משקל חורג, ועוד המון פרמטרים המסייעים לקשיש לבלות בנעימים על כורסא זו ולהשתמש בה בתור כורסא סיעודית לכל דבר ועניין.

כורסת גלגלים – קווים לדמותה

קהל היעד של כורסה זו הוא קשישים וחולים במצב קריטי, ולכן ציבור הקונים צפוי להיות קהל המשגיחים: משגיחים מוסדיים או אתם, בני המשפחה. המטרה היא לאפשר לקשיש שלכם הנאה צרופה על גבי הכורסא, שעה שהגלגלים נצורים והיא עומדת במקום. אם הקשיש רוצה לטייל בבית, ניתן לשחרר לו את הגלגלים ולאפשר לעובד הסיעודי שלו ללוות אותו החוצה. כורסא זו, בדומה לקודמתה, מצטיינת במנחים רבים לראש ולרגליים ומספקת את כל מה שנדרש על מנת ליהנות מחוויה אורתופדית ייחודית.

רכישה מוצלחת של כורסאות סיעודיות

כורסאות סיעודיות מומלץ לבחור בחברה שעוסקת במכירת כורסאות טלוויזיה. חשוב להתבסס על הדמיית המחשב של החברה על מנת שלא תצטרכו לצאת מהבית אלא לבחור כורסאות סיעודיות מן המעלה הראשונה. כורסאות סיעודיות ניתן להתאים לעיצוב חלל החדר ולגבש מתווה דקורטיבי שלהן בתוך מרחב זה. כורסאות מנח הן שמעניינות אתכם? ואולי כורסאות גלגלים? בהדמיית מחשב של חנות רהיטים זו תמצאו את התשובה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן