שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

דיור אינטריורס – כורסאות טלוויזיה בטכנולוגיית N.S

כורסאות טלוויזיה הם רהיטים שמאד מומלץ להשקיע בבחירתם. השקעה שכזו מחייבת אתכם לדעת, בראש ובראשונה ממי אתם קונים, וכשמדובר על כורסאות לטלוויזיה, רק בחברת דיור אינטריורס תוכלו להגיע לפסגת המצוינות.

טכנולוגיית N.S המתקדמת – יציבות לכל אורך השימוש ברהיט

בחברת דיור אינטריורס – כורסאות טלוויזיה בטכנולוגיית N.S מספקות לכם את כל מה שאתם צריכים מבחינת יציבות. טכנולוגיה זו היא שיטת בנייה המבטיחה כי אך אדם שיישב על הרהיט לא יחוש באפקט ערסל. הוא לא ישקע גם עבור אנשים כבדי משקל. כורסאות טלוויזיה אלו פשוט מתאימות את עצמן לגוף האדם שמשתמש בהן הן במצב ישיבה והן במצב שכיבה ומספקות לו את כל התנאים ליציבות נכונה, ללא שקיעה. המשתמש יחוש תמיד שהוא נמצא על משטח יציב.

שינוי מנח ראש ורגליים בכורסאות חדישות ומדוגמות

אחד הנושאים החשובים בבחירת כורסאות טלוויזיה הוא היכולת לשנות את מנח הראש ואת מנח הרגליים. מנח הראש מבטיח כי הצוואר שלכם תמיד יהיה יציב, גם כאשר אתם בוהים קדימה לכיוון המסך בעודכם מרותקים אליו. במקרה כזה, פשוט מיישרים כלפי קדימה את המנח ולצוואר יש מקום על הכורסה. במידה ואתם שוכבים, יש לוודא כי הכורסה נמצאת בפוזיציה בה הברכיים שלכם גבוהות מהאגן על מנת להבטיח זרימת דם הפוכה.

וויסות כורסאות אלקטרוני ללא כבלים

עוד יתרון שניתן למצוא בחברת דיור אינטריורס – כורסאות טלוויזיה בטכנולוגיית N.S המופעלות באמצעות חשמל. לא זו בלבד, הוא מבוסס על בקר אלקטרוני חכם שמחליף את הכבלים ומאפשר לאלקטרוניקה בספה לתקשר עמו. את הבקר ניתן להטמיע באזור חיבורי החשמל ואת הספה – למקם איפה שרוצים, כולל במרכז הסלון, באין מפריע.

בחירת מגוון עיצובים וחומרי גלם

בחברת דיור אינטריורס – כורסאות טלוויזיה בטכנולוגיית N.S ניתנות לעיצוב על בסיס מגוון רחב של חומרי גלם ועיצובים. ניתן לבחור כורסאות טלוויזיה על בסיס בד או על בסיס עור, וליהנות מעיצובים צבעוניים בעלי צורות משתנות. מומלץ לגבש את הבחירה לאחר השוואה של מספר דגמי כורסאות, תוך התבססות בראש ובראשונה על המידה שמתאימה לכם: זו בה שתי הרגליים שלכם על הקרקע. לא מומלץ לרכוש כורסאות גבוהות מכם, שהרגליים נותרות באוויר במצב ישיבה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן