שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק – טיפים לבחירתם

רהיטים ביבוא מדנמרק מספקים את מלוא הנוחות והאיכות. הרהיטים ניתנים לגיבוש בכל חדר ביתי, תוך יצירת מרקם עיצובי עשיר. מדוע מומלץ להסדיר רהיטים בחברת דיור אינטריורס? מהם היתרונות של רהיטים אלו וכיצד מומלץ לבחור אותם כלקוחות החברה?

רהיטים מגובים בטכנולוגיית N.S הייחודית

טכנולוגיה זו מווסתת את הרהיט על פי משקלו של המשתמש. המשמעות: אין אפקט ערסל, אלא תחושה של 100% יציבות. בחברת דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק מתאימים הן לאנשים קלי משקל והן לאנשים כבדי משקל, תוך הימנעות מאפקט ערסל והשגת יציבות מלאה בכל תנוחה, ישיבה ושכיבה.

מגוון חומרי ייצור ועיבודים

בחברת דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק ניתנים לבחירה הן מבד והן מעור. ניתן לבחור מגוון עשיר של עיבודים, כמו בד דוחה כתמים או עור בעיבוד מחוספס. ניתן לבחור בעיבוד עור חלק ואוורירי ליצירת תחושה קרירה ומלטפת.

טיפ מס' 1 – גיבוש תבנית העיצוב הבסיסית

על מנת לגבש בחברת דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק, מומלץ להתחיל בתכנון העיצובי שלהם. תכנון דקורטיבי של רהיטים מומלץ לעשות בהתבסס על תבניות גוון וצורה המתאימות לעיצוב הבית. מדובר בחדר מרוהט? ניתן לעצב על פי סגנון הרהיטים הקיים. אם החדר חדש לחלוטין, ללא ריהוט, גבשו קו עיצובי המבטא את סגנון העיצוב המתוכנן עבור הבית.

טיפ מס' 2 – בחירת סגנון הפריסה של הרהיטים

ניתן לבחור רהיטים בפריסה פינתית, וזאת לעומת רהיטים המסודרים בשורה במקביל לקיר. פריסה פינתית מומלצת לבחירה עבור בתים בהם מעוניינים להבליט את עיצוב הרצפות שלהם בסלונים, בנוסף לעיצוב הרהיטים. בבתים קטנים, פריסה פינתית אף היא מומלצת כדי לחסוך במקום. בבתים גדולים, ניתן לרכז את הסלון במרכז החדר הרחק מהקירות ומהפאות השונות שבקצוות.

טיפ מס' 3 – גיבוש הפרספקטיבה של הרהיטים

על מנת לבחור בחברת דיור אינטריורס – רהיטים ביבוא מדנמרק כנדרש, מומלץ לתכנן את הפרספקטיבה שלהם. בחדר גדול, מומלץ לבחור ספות וכורסאות עבות ובחדר קטן, רהיטים דקים הם שיידרשו. בכך, תוכלו להבטיח התאמה מושלמת ללא בליטות או עיצוב שלא משפיע, מאידך. למהדרין מבניכם, מומלץ לשנות את הגוונים שבחרתם לכהים יותר עבור חדרים קטנים ולבהירים יותר עבור חדרים גדולים.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן