שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

דיור אינטריורס – רהיטים מפנקים שיהפכו את חוויית המגורים למענגת במיוחד

הכירו את חברת דיור אינטריורס – רהיטים מפנקים שישנו לכם כליל את התודעה בצרכנות הביתית. בוחברת דיור אינטריורס עוסקים בשיווק רהיטי בוטיק מחברות המותג המובילות באירופה. מה כדאי לבדוק כשאתם עומדים לרכוש רהיטים חדשים? האם עיצוב הוא הפרמטר היחיד? האם התווית "רהיט אורתופדי" היא פרמטר בריאותי יחיד, או שישנן בדיקות מעמיקות יותר שאתם, כצרכנים יכולים וצריכים לבצע? במאמר זה נלמד כיצד לזהות רהיטים מפנקים ולדעת שבחרתם מוצר איכותי ששווה להשקיע בו.

בדיקה שמדובר ברהיט אורתופדי

כל רופא אורתופדי או בעל חנות רהיטים מגדיר את המילה "אורתופדי" באופן שונה, אבל ישנו פרמטר גנרי עליו כל עולם הרפואה מסכים: רהיט אורתופדי הוא רהיט בטיחותי, כזה שכתוצאה ממגע עמו לא ייווצרו בעיות גב, עמוד שדרה, צוואר ושכמות. מה זה אומר בפועל? הרהיט פשוט צריך לספק יציבות לכל אדם, בכל משקל, בכל מצב ישיבה או שכיבה. יציבות זה אי תחושת ערסל: לרהיט אסור לשקוע. השקע שנוצר מעיד על בלאי ברהיט. רהיטים שמצוין לגביהם שהם מאובזרים בטכנולוגיית N.S מכילים בדיור את הפרמטר הזה: זוהי טכנולוגיית בנייה המבטיחה יציבות מלאה ללא קיעורים במהלך הישיבה והשכיבה. כל אדם שיישב יחוש במצע קשיח מעט אבל מאד יציב ומאד בטיחותי.

ווידוא כי חומרי הגלם מתאימים לשימושכם

בגדול, אין הגבלה על חומרי הגלם. הצרכן יכול לבחור פשוט במה שעושה לו טוב: רהיט מבד או רהיט מעור. אבל, הצרכן גם צריך לדעת אלו בדיקות הוא צריך לעשות כדי להבטיח שזה מוצר בטיחותי ואיכותי. בתחום הבדים, יש לוודא כי זהו בד שדוחה את נגיף קרדית האבק, וסופח כתמים במקרה ונשפך עליו משהו. בתחום העור, חשוב לוודא כי מדובר בעור שסף הרגישות שלו לשמש אינו גבוה: אם מציבים את הרהיטים מול חלון שקוף הפונה לשמש כשהוא סגור, לא נוצר נזק.

בדיקה שהעיצוב מתאים לבית

בחברת דיור אינטריורס – רהיטים מפנקים הם הקונספט בכל תחומי אבזור הבית. מומלץ לוודא כי העיצוב של כל רהיט מתאים לנוף הפנימי בחדרים. הדבר ניתן לבדיקה באמצעות הדמיית מחשב של חנות הרהיטים. מומלץ לשהות בחדר בו הוא צפוי להיות מוטמע על מנת לערוך בדיקה יסודית וודאית של צבע הרהיט וצורתו בהשוואה לתפאורה הקיימת.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן