שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

הבית שקם מן האפר – חגית מוניץ

גם השריפה שכילתה את הבית לא יכלה לחברות האמיצה שנרקמה בין בעלי הבית לבין המעצבת. במקום להרוס ולהשחיר, עזרו הלהבות לחזק את היסודות ולהצית מחדש את הדמיון וההשראה לבית קסום, משפחתי ומזמין

המעקה כאלמנט עיצובי בחלל המייצר שלמות והרמוניה. צילומים: קארין רבנה

"חגיתה, יהיו לנו הרבה שעות משותפות ביחד בקרוב, נשרף לנו הבית הלילה", זו ההודעה אליה התעוררה מעצבת הפנים חגית מוניץ באחד מסופי השבוע במהלך הסגר השלישי. "הלב שלי צנח", היא מספרת. לאחר שתחושת ההלם סירבה להתפוגג, קיבלה מוניץ הודעה נוספת "את הולכת לעשות לנו את הבית?…". המעצבת מספרת כי חששה מעירוב עבודה עם חברים, אך בסופו של דבר ההחלטה, הסתברה כדבר הטוב שכל הצדדים נזקקו לו.

כדורי ענפים שהפכו לגופי תאורה מיוחדים

משריפה ליצירה
מוניץ, ג'ינג'ית נמרצת שאוהבת "להזיז קירות", כהגדרתה, חיה ונושמת עיצוב כל חייה. בעלת תואר בייעוץ ארגוני, בוגרת לימודי תסריטאות, עיצוב פנים והום סטיילינג, שחישבה מסלול מחדש, לאחר שנות קריירה ארוכות בצה"ל. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת שיווק ופרסום במנהלת פרויקטי המגורים של אנשי קבע, תחום שגרם לה לבחור בדינמיקה שבין האדם למרחב המחיה שלו.

קורת בטון כאלמנט דקורטיבי

חדר עבודה שקוף במראה רך ומאוורר

בית המשפחה באחד מיישובי השרון משתרע על שטח של 190 מ"ר. מוניץ קיבלה לידיה בית שחור משחור. בשלב הראשון, ומחשש מקריסת הגג על הפועלים, הוא הוקרס בצורה יזומה בעזרת לבנת בטון, ובעקבותיו פורקה הקומה העליונה כולה. "מה שנותר מהקומה העליונה היה חלל עם מעטפת קירות, קורה שרופה ועמודים בלבד", נזכרת מוניץ.

מיטת אפיריון ששרדה את השריפה ואהילי חבל

"ההיכרות המוקדמת עם הלקוחות, סגנון החיים שלהם, הוויז'ן העיצובי והתפיסה איך צריך להראות ביתם, עזרו לי מאוד", היא מספרת. במקום להזדקק לבניית אמון הדדי, היא החלה, ללא עכבות, במשימה המורכבת, בתהליך פרודוקטיבי ופורה.

חדר ארונות רחב

למרות הזמן הקצר שעמד לרשות המעצבת, המשימות החלו להתבהר ככל שאצה הדרך. "היה לי ברור, שעל תכנון פונקציונאלי ועיצוב מדויק אני לא מתפשרת", היא מספרת. "לא באתי לכבות שריפות, אלא ליצור יש מאין, ולשמחתי זה גם מה שקרה בפועל, כשהתוצאה זהה לכל פרויקט אחר, ללא שום מגבלות".

חדר רחצה הורים

גג הבית נבנה מחדש במקביל לעבודה על התוכניות. "בנוסף לכל המכות, היה צורך מיידי לאטום את הבית מגשמי פברואר", היא אומרת ומדגישה שדווקא הגג היה זה שגרם לה לשינוי בתפיסה. "בזמן שניסיתי לחשוב ממה מתחילים, הסתכלתי למעלה וראיתי את השמיים, ופתאום זה היכה בי. השינוי בבית החדש יבוא מלמעלה", היא נזכרת. במקום גג שטוח, בגלגולו הקודם, היא תכננה גג משופע עם קורות חשופות להפיכת הבית הסטנדרטי, לבית ייחודי עם חללים גבוהים, שיעניקו תחושת מרחב ואוורור.

ריצוף בגוון תכלת אפור ובטון

תכנון חדש לחללי הפנים
גם מבנה חדר המגורים והמטבח שונה לחלוטין. הגוונים שנבחרו לפאר את הבית היו בהירים ועדינים, של אפור, לבן ועץ, עם הבלחות צבע משמחות בגווני פסטל ודגשים בשחור. בניגוד לשריפה שצבעה הכל בשחור, הבית החדש נצבע בלבן, כולל חלונות המרווין ששרדו את הלהבות, ועמם מפתחי האלומיניום החדשים. "היה לי חשוב לייצר אווירה רכה, נעימה ועוטפת, שתשדר שקט ושלווה", מסבירה המעצבת.

מטבח בגוון לבן

העץ, האהוב על בני הבית, שגם נשקף היטב מהחורש בחוץ, נכנס פנימה כחיפוי רצפה חמים, בדמות פרקט עץ בגוון אלון מעושן שהונח בשיטת "פישבון", ודרך פריטי ריהוט בעיבוד קל. "בעלי הבית הם אנשים של עץ ושל חומרים טבעיים", אומרת מוניץ.  "לכן היה לי חשוב לעשות שילובים מעניינים בין צורות גימור שונות, להשאיר בטון גולמי כאלמנט מחזק, לצד קורות עץ הצבועות  בלבן".

מטבח בגוון לבן

ספריית הגבס שהקטינה את חלל הסלון בוטלה, ובמקומה "נוקה" והורחב אזור האירוח, והוא מכיל ספת רי"ש פינתית בגוון אפור רך, מולו שתי כורסאות מרופדות בעור בגוון חום-כתמתם, כמקומות ישיבה נינוחים.

מערכת ישיבה מודולארית

חלל המטבח נפתח לחלל הציבורי, ותוכנן שיכיל מקומות אחסון נאותים לצד אי רחב ידיים, לאירוח יומיומי קליל. "בני הבית רצו מטבח בלבן, ואני חיפשתי טוויסט דרך צירים ופרזולים בולטים בשחור", מסבירה מוניץ. לצד עבודות הנגרות שולב מדף עליון לתצוגה, ששרד את האש ונצבע מחדש, ובנוסף שידת ברזל לבנה עם דלתות זכוכית שתוכננה ע"י המעצבת ונבנתה ע"י בעל הבית וחבר מוכשר. "שבירת" הלבן הנקי התאפשרה גם דרך אדני החלונות מעץ, המוסיפים חמימות ומחברים בהרמוניה בין הפנים לחוץ.

חדר נערה

פינת אוכל גדולה צופה אל הנוף הירוק משלושה כיוונים. מעליה גופי תאורה משתלשלים בשחור, שמתכתבים עם רגלי השולחן, עם מעקה המתכת שבמעלה המדרגות ועם הקמין המפואר שבכניסה.

חדר נערה

בדרך למעלה
הקומה השנייה של הבית כוללת את חדרי השינה של בני הזוג ובנותיהם הבוגרות, חדר ארונות, חדר עבודה וחדרי רחצה. "לצד תכנון פונקציונלי היא מכילה שפע אלמנטים מבניים שמוסיפים עניין דרך חיבורים לא שגרתיים". אחד מהחיבורים המרתקים הללו הוא המראה החשוף של עמוד התמך וקורת החיזוק ששרדו את השריפה, ונפגשים יחד על הקיר, אשר עליו תוכנן גוף תאורה כיצירת אמנות מפתיעה.

חדר נערה

מבנה הקומה שונה מהיסוד, החל ממיקומי החדרים, ועד לשדרוג מרהיב של חדר העבודה והפיכתו לחדר שקוף ומרכזי.

חדר השינה של אחת הבנות

סוויטת ההורים הוגדלה והורחבה, ועוצבה, כשאר חללי הבית, בגוונים טבעיים ומרגיעים.

"אם בכל פרויקט רגיל שלי אני לא 'מוחקת' את הישן, כאן נדרשתי למאמץ גדול עוד יותר כדי לשמר דברים מהישן", מסבירה מוניץ. "בעיניי הם העוגנים היחידים שנותרו, מעבר לזיכרונות, שעזרו להפיח חיים מחודשים בבית, והם ההוכחה הניצחת שאפשר להתגבר כמעט על הכל.

חיפויים, ריצופים ופרקט: מודי
נגרות בהתאמה אישית: נגריית אלמה
מעקה: מסגריית האחים סולטן
עבודות אלומיניום: בית החלון
מערכת ישיבה מפנקת: דיור אינטריורס
שולחן סלון: אלון דודו
גופי תאורה: ספירה
גופי תאורה מכדורי שורשים וגב מיטה: מדיין עיצובים
צבע וטקסטורות: נירלט
שטיחים: באי קארפט
אומנות וסטיילינג לצילום: אורנת אלבחרי יצחקי
קבלן: א. עידן בנייה ויזמות

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן