שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

הדברים החשובים באמת שצריך להכיר אודות כורסאות מעוצבות

מה מומלץ לדעת על כורסאות מעוצבות? בחירתן של כורסאות מעוצבות צריכה להיעשות הן בפאן הפונקציונאלי והן בפאן החזותי, עיצוב ונראות. במאמר שלפניכם נלמד כיצד לגבש בבית שלכם את הכורסא המושלמת, כך שתספק התאמה מלאה למערכת הישיבה שלכם וגם הנאה צרופה כאשר יושבים עליה.

יש לבחור את הכורסא בהתאם למידה המתאימה

מידתה של הכורסא צריכה להיות חופפת למידת הספה: כאשר מניחים את הרגליים הן צריכות להגיע לקרקע ולא להיות גבוהות מכך. בעוד בכורסאות טלוויזיה הרגליים צריכות להגיע בתשעים מעלות, בכורסאות המיועדות לשילוב עם ספות של מערכות ישיבה בסלון ניתן לבחור גם בגודל יותר נמוך משום שהישיבה אינה מול טלוויזיה אלא מול שולחן שבלאו הכי נמוך, כי הוא שולחן סלוני.

יש לגבש את מבנה הכורסא המתאים לכם

האם כורסאות מעוצבות שאתם מבקשים לקנות צריכות להגיע עם ידיות או ללא ידיות? האם הכורסה צריכה משענת קהה או בזווית חדה? האם בזווית תשעים מעלות? האם הכורסא צריכה להיות עבה או דקה? את מבנה הכורסא חובה לגבש כנדרש. אם יש לכם כבר מערכת ישיבה בסלון היא יכולה להוות רפרנס מצוין לגיבוש המבנה הרצוי עבור הכורסא החדשה.

כך מומלץ לבחור את עיצוב הכורסא שלכם

כורסאות מעוצבות עשויות להיות בעלות עיצוב מעוגל בקצוות או מלבני בעיצוב בורגני יותר. הן עשויות להיות מבוססות על צבעי עץ וכהה או צבעים בהירים להשתתת התבנית החזותית המודרנית. על מנת לגבש את עיצובן של הכורסאות חשוב לבחון אותן באמצעות הדמיית מחשב מקצועית של חנות רהיטים חדשים ולהגיע לעיצוב שמשתלב באופן מיטבי במרחב הסלוני שלכם.

בחירת חומרי הייצור לגיבוש דגם הכורסא המיועד

ניתן לבחור בכורסת עור או בכורסת בד דמוי עור או בכורסא מבד ממשי. חשוב לבחור בכורסא עם חומרי ייצור שמוכרים לכם ושהידע שלכם בתחזוקה עבורם ידוע ומוכר. במידה ואתם מעוניינים להתנסות בחומר ייצור חדש, מומלץ לשאול את צוותי המכירות על אופן תחזוקתו ושימורו על מנת שתהיה לכם כורסא למשך שנים רבות כמו חדשה ללא בלאי נצבר מהיר. בכך, אתם מבטיחים שהיא תמשיך לשרת אתכם למשך זמן רב כחדשה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן