שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

הכל על רהיטים איכותיים: אפיון, תכנון, עיצוב ובחירת ספק

בחירת רהיטים איכותיים מתאפיינת בכמה אספקטים שחשוב להכיר: טכנולוגיות תפעול, חומרי ייצור ועיצוב סופי. במאמר זה נאמד את שלושת האספקטים הללו ונבדוק מה עושה רהיט לאיכותי באמת. רהיטים מסוג זה מאד מומלץ להסדיר אם אתם מכוונים למעלה הגבוהה ביותר בתחום תשתיות הבית והמבנה.

טכנולוגיות תפעול נדרשות להכרה

הטכנולוגיה הבסיסית ביותר היא החשמלית: רהיטים איכותיים הם רהיטים שניתן לכוון אותם, כשחלק מהכוונונים ניתנים להשלמה באופן מכני וחלקם באופן חשמלי. ריהוט חשמלי לטלוויזיה למשל הוא כורסא שניתן לכוון לה את מנח הראש, מנח הרגליים (כולל רגליים הפוכות כדי לאפשר זרימת דם הפוכה) ומנח פלג הגוף העליון, כשהכוונונים יכולים להיעשות עם ידיות תואמות או עם מנגנון חשמלי חוטי או אלחוטי. טכנולוגיה נוספת שמאד חשוב להכיר היא Nozak System או N.S בקיצור. טכנולוגיה זו פוטרת את צרכן הרהיטים לברר משקלי יעד, משום שהרהיט נועד לכלה המשקלים, גם של אנשים עם נתונים חורגים במיוחד. תכונה זו מאפשרת לכל אחד מרחב בטוח כשהוא על הרהיט, במקום אפקט ערסל מסוכן מבחינה אורטופדית.

בחירת חומרי ייצור של רהיטים איכותיים

בדרך כלל, רהיטים איכותיים יהיו עשויים מעור אמיתי או בד דמוי עור או בד ממשי בעל מרקם קטיפתי או סרוג. חשוב לבחור בחומרי הייצור שיסבו לכם את מלוא הנוחיות. אם זו רכישת רהיטים איכותיים ראשונה מבחינתכם, מומלץ להגיע לאולם התצוגה ולהתנסות במגוון רחב של חומרי ייצור עד למציאת הפריט המושלם מבחינתכם.

עיצוב הרהיטים הלכה למעשה

את עיצובם של רהיטים איכותיים מאד מומלץ לעשות בהדמיית מחשב של חנות רהיטים ובכך להבטיח לעצמכם את הרהיטים המתאימים ביותר לעיצוב המבנה שלכם. כשאתם משוטטים בהדמיית המחשב של חנות הרהיטים, מומלץ שתצטיידו בתמונה של החלל בו הם יוצבו על מנת שתוכלו לבחור בעיצוב שייראה מתאים ביותר בזמן אמת. בדרך זו אתם מבטיחים רהיטים איכותיים לא רק בפאן הפונקציונאלי אלא גם במראה הדקורטיבי של כל פריט ושל כל הפריטים כמכלול. עיצוב רהיטים איכותיים ניתן ליישום במגוון סגנונות, מהאותנטיים ביותר ועד הכי חדישים – כדי להבטיח את מראה החלל המושלם לישיבה מפנקת ומרטיטת עיניים.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן