שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

הסדרה הכי מוצלחת מוץ לטלוויזיה

אחת הפינות המרגיעות והחמימות ביותר בבית היא זו שבה מונחת – לרוב כלאחר כבוד – כורסת הטלוויזיה. היא עוטפת, נוחה, מאפשרת להירגע אחרי יום עבודה ארוך ולהתנתק מהמולת היום שהיה. ואם בעבר כורסאות הטלוויזיה היו גדולות ומגושמות, הרי שגם התחום הזה עבר מהפך עיצובי, שמאפשר את התאמתה של הכורסה לסלון, באופן הרמוני שאף תורם לסגנון שבחלל החדר ואינו פוגם בו.

בשנים האחרונות ההיצע בגזרת כורסאות הטלוויזיה התרחב והוא כולל סגנונות רבים ומגוונים, מחומרים שונים, שילובים של סוגי בדים, עץ ועור, בצבעים שונים. כבר לא הכורסא החומה והכבדה שניצבת בצד הסלון. הכירו את המקומות שלא מפסיקים להתעדכן בתחום ומציעים מגוון רחב של כורסאות טלוויזיה: DIUR INTERIORS וטי.וי פוינט.

DIUR INTERIORS: השראה לעולם הריהוט כבר יותר מ-40 שנה

עבור רבים הפנטזיה של התרווחות ומנוחה על כורסת הטלוויזיה מול סדרה טובה, נותרה במציאות "הפיל שבחדר" – פריט ריהוט לא מאוד יפה, לא נוח במיוחד ולא פעם מגושם מדי, שפשוט ניצב בסלון. 

בדיור אינטריורס הבינו שמלבד פונקציונאליות חשוב שכורסת הטלוויזיה תתמזג ותשתלב באופי הבית וסגנון העיצוב. התוצאה: כורסאות טלוויזיה בהתאמה אישית, המשלבות טכנולוגיה מתקדמת; תמיכה אורתופדית, כך שגם מי שסובלים מאי נוחות בישיבה ממושכת ייהנו מהן ודגש רב גם על העיצוב, המאופיין בקווים נקיים ומינימליסטיים.

תמהיל מדויק בין עיצוב, נוחות, בריאות וטכנולוגיהצילום: היורט קנודסן לדיור אינטריורס

"הרעיון המרכזי שמנחה אותנו בכל עיצוב של כורסת טלוויזיה הוא תמהיל מדויק בין עיצוב, נוחות, בריאות וטכנולוגיה, ואני גאה לומר שזה מה שממצב אותנו כחברה שהיא בין הטובות בעולם בייצור כורסאות הטלוויזיה", אומרת שרית פיינשטיין, מנכ"לית דיור אינטריורס. "הצלחנו להתגבר על שני מכשולים עיקריים שהקהל שלנו נתקל בהם בעבר: כורסה יפה ולא נוחה, או כזו שמספקת נוחיות אך מאוד לא מצטיינת במראה. בכך, אנחנו מובילים מהפכה של ממש. כורסאות הטלוויזיה שלנו מעוצבות בהתאמה אישית ללקוח ומתחשבות, בין היתר, במשקל וגודל, מגבלות וצרכים, לצד ריפוד איכותי, עור ושימוש בעץ מובחר".

בין ישראל לדנמרק

חברת דיור אינטריורס, בבעלותו של ציון שגב, מהווה השראה לעולם העיצוב והריהוט כבר יותר מ-40 שנה, עם פריטי הריהוט ומערכות הישיבה שהיא מעצבת ומייבאת לישראל. זאת, בזכות שיטות ייצור מתקדמות, לצד ידע מצטבר וניסיון של שנים רבות בשיתופי פעולה עם אומני נגרות וריפוד מאיטליה ותשומת לב במאפיינים הייחודיים של הלקוח הישראלי.

אחת המחלקות הבולטות של החברה היא של כורסאות הטלוויזיה, המשלבת עיצוב דני שמאופיין בקווים נקיים ופשוטים ברמת גימור מדויקת, עם ריפודים מעור משובח או בדים המשווים למוצר קימורים מרהיבים. העיצוב הוא בעקבות שיתוף הפעולה שהחל לפני כשש שנים, בין דיור אינטריורס לבין Hjort Knudsen – חברה לעיצוב וייצור רהיטים מדנמרק. הקולקציה שיצרו שתי החברות יחד, הפכה לגולת הכותרת של המחלקה: כורסאות טלוויזיה במידות משתנות – סמול, מדיום ולארג', בהתאמה אישית למגוון רחב של מידות וגדלים. בין היתר, ניתן למצוא כורסה שמסוגלת לשאת אדם במשקל של 160 ק"ג. 

מהווה השראה לעולם העיצוב והריהוט כבר יותר מ-40 שנהצילום: היורט קנודסן לדיור אינטריורס

בנוסף, מציעים בדיור אינטריורס כורסאות המאפשרות להגיע למצב "זירו גרביטי" (חוסר משקל), המספק תחושה של ריחוף והמקל במקרים של כאבי גב או צוואר; כורסאות טלוויזיה המצוידות בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכוון אותן בכמה תנוחות, ללא הרבה מאמץ ובנגיעה כמעט בלתי מורגשת וכורסאות WIRELESS. "אחד המשובים המרגשים שקיבלנו היה מלקוח שסיפר כיצד כורסת הטלוויזיה שלנו סייעה לו בימים הקשים בהם החלים מניתוח אורתופדי", מספרת פיינשטיין, "הוא יכול היה לכוון אותה למקסימום נוחות בקלות, מה שהקל מאוד עליו ועל בני משפחתו. מבחינתו זו הייתה עוד הוכחה שהעיצוב שלנו עונה גם על פרמטרים אורתופדיים ומספק נוחות מרבית".

פיינשטיין מוסיפה כי בתוך כל האפשרויות הרבות, ישנה דרך לבחור כורסת טלוויזיה. "בעת הרכישה יש לבדוק שכורסה עונה על מספר קריטריונים: הרגליים מגיעות לרצפה, כאשר הזווית האופטימלית היא שהברכיים גבוהות ככל האפשר מהאגן כדי לאפשר זרימת דם הפוכה וקלה; ראשיה (מסעד ראש) מתכווננת שמאפשרת צפייה נוחה בטלוויזיה גם במנח שכיבה כך שהמבט יהיה במקביל לרצפה; התאמת העיצוב והצבעים לעיצוב הכללי של החלל ובחינה מראש של גודל החלל בו תוצב הכורסה והמיקום הרצוי", היא אומרת. 

800 מ"ר של פריטי ריהוט

מכורסאות הטלוויזיה ופריטי הריהוט הנוספים שמציעה דיור אינטריורס, ניתן להתרשם באולם התצוגה המחודש שהשיקה החברה באזור התעשייה פולג בנתניה. את אולם התצוגה, המשתרע על פני 800 מ"ר, עיצב ליעד יוסף בהשקעה של יותר ממיליון שקל. באולם מוענק מקום של כבוד לפריטי מותגי העיצוב הבינלאומיים המיוצגים בלעדית בישראל על ידי דיור אינטריורס, שמאופיינים כולם בשילוב של פשטות, יוקרה ונוחות פונקציונאלית. לצד הטרנדים העולמיים בתחום, מוצגת הקולקציה החדשה של המותג מדנמרק – Hjort Knudsen, שהושפע ומותאם לשינוי התפיסתי בכל הנוגע לשהות בבית בעקבות מגפת הקורונה. 

"המטרה שלנו היא לספק תמיד את הרהיטים הטובים ביותר הן בהיבט הנוחות והן בהיבט העיצוב וזאת במחירים נוחים"צילום: היורט קנודסן לדיור אינטריורס

"המטרה שלנו היא לספק תמיד את הרהיטים הטובים ביותר הן בהיבט הנוחות והן בהיבט העיצוב וזאת במחירים נוחים", מסכם שגב, "הפילוסופיה העיצובית שלנו שמה במרכז את צרכיו של הלקוח שלנו ולאורה אנחנו מייצרים ומעצבים את כל הפריטים שלנו שיהיו פונקציונאליים, דקורטיביים, נוחים וישמשו את הלקוחות שלנו לעוד שנים רבות".

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן