שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים חשובים לבחירת רהיטים מעוצבים

כיצד מומלץ לבחור בימינו רהיטים מעוצבים? במאמר זה נשיב על השאלה שכל בעל בית צריך לשאול את עצמו כשהוא נמצא בשלבי התכנון של מקום מגוריו. על מנת לבחור רהיטי איכות חשוב להכיר תכונות הנדסיות שלהם ולתכנן היטב את העיצוב הנדרש, לבחור חומרי ייצור ייעודיים ובכך להבטיח לעצמכם את הפריטים המתאימים והרלוונטיים ביותר לבתיכם.

טיפ מס' 1 – הכרת מבנים הנדסיים

המבנה ההנדסי הטוב ביותר כיום ברהיטי ישיבה כמו כורסאות וכסאות נקרא Nozak System, או בקיצור N.S. מבנה הנדסי זה מאפשר לכם לרכוש רהיטים מעוצבים ללא בדיקת המשקל של האנשים שהם מיועדים עבורם. מדוע? משום שטכנולוגיה זו מאפשרת העמסה של כל אדם על הרהיט, תוך שהוא חש שלא רק שהוא אינו שוקע, אלא שהוא צף על הרהיט ומרגיש כמו משקל נוצה עליו. זו תכונה מהפכנית שהופכת את ריטואל רכישת הרהיטים ללא מגבלת משקל לבשורה של ממש ומספקת נוחות ואיכות חסרת פשרות למשתמשים בפועל.

טיפ מס' 2 – הכרת חומרי ייצור

רהיטים מעוצבים עשויים מבד או מעור, כשמתחת ישנו בסיס עץ או בסיס פולימרי או מכל חומר קשיח אחר שמחזיק אותו יציב, בתצורתו המקורית. חשוב לבחור בחומרי הייצור המועדפים עליכם. אם אתם אוהבים רהיטים מעוצבים מבד, ניתן לבחור את כל סוגי העיבודים בחנות רהיטים איכותית וכמוהם – גם בתחום רהיטי העור. חשוב לבדוק את הרהיט שאתם בוחרים באולם התצוגה של החנות ולאשש שהוא מתאים לשימושכם.

טיפ מס' 3 – עיצוב הרהיטים

חשוב לעצב את הרהיטים על פי דרככם, ובהתאם לאיך שהחדר בו הם יוצבו מגובש במראה הפנימי שלו. חשוב לתכנן את הרכישה כשלרשותכם הדמיית מחשב של חנות רהיטים ותמונה של חלל ההצבה העתידי שלהם, או שפשוט ניתן לבצע את הבחירה מתוך אותו לוקיישן כדי להתבונן במבט חי על הפנורמה הפנימית. בדרך זו אתם מבטיחים שיש לכם רהיט בצבע ובצורה הנדרשות כדי לעבות את החלל ולהפוך אותו למעוצב בהתאם לתכנון שלכם. אם אינכם בטוחים בגוון שאתם רואים בעיניים, קראו את מלל-המפרט ושוחחו עם צוות המכירות כדי לאשש שזהו עיצוב הרהיט שאתם אכן מכוונים אליו. בכך, תוכלו להיות בטוחים במאת האחוזים בקנייה שלכם.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן