שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לאפיון סלונים מעוצבים

סלונים מעוצבים גורמים לביתכם להיראות במיטבו. הסלונים הם חדרי האורחים של הבית, וככאלו הם מאפשרים לו לבטא את עיצובו באופן מרשים במיוחד. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לתכנן סלונים מעוצבים ולהתאימם לבית שלכם באופן מושלם. חשוב לציין, בטרם ניגע בסוגיות הדקורטיביות, כי ספות הסלון הן קודם כל אביזרים אורתופדיים, וככאלו חשוב לדעת כיצד לבחור אותם. עליהן לגרום לרגליים שלכם להגיע לקרקע במלואם, ללא קצות האצבעות בלבד, ולהיות מבוססות על טכניקת בנייה המאפשרת יציבות בישיבה, ולא אפקט ערסל שוקע.

טיפ מס' 1 – קביעת צביון העיצוב של הספות

על הספות של סלונים מעוצבים להיות מאופיינות בצביון ייחודי. ניתן לבסס צביון אותנטי בו נראות ספות עם תפרים מרהיבי עיין ופיתוחי עץ בולטים בידיות, לצד צביון מודרני המבוסס על ספות בעלות מראה חלק. בדרך כלל, ספות אותנטיות יבוססו על צבעים דומים לעץ כמו חום, אדום וצהוב, לעומת ספות מודרניות שיהיו מבוססות על צבעים הדומים ללבן.

טיפ מס' 2 – קביעת סגנון העיצוב של הספות

סגנון העיצוב של הספות מתייחס לצורה שלהן. צורה כפרית מתבטאת במשענת עגולה וידיות מעוגלות בעוד צורה בורגנית מתבטאת בספות מלבניות מלאות, בסיס ומשענת כאחד. את סגנון העיצוב נהוג לקבוע כשנכנסים לגור בבית חדש, ואם מחליפים את הספות הקיימות בספות חדשות, יש ללכת על פי מתווה העיצוב הקיים בחדר. באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים המשווה את החדר שלכם אליהם, קל להגיע לנוסחת העיצוב הנדרשת.

טיפ מס' 3 – קביעת הפרספקטיבה של הרהיטים בסלון

שלב הפרספקטיבה הוא זה אשר ימנע מכם להציב רהיטים בולטים ומגושמים, או רהיטים קטנים מדי שאין בהם כדי להשפיע על עיצוב החדר – מאידך. הכלל מאד פשוט: כאשר החדר קטן, אין לשלב בו רהיטים עבים וכאשר הוא גדול, מומלץ שלא לשלב בו רהיטים יותר מדי דקים וקטנים. בדרך זו אתם מגשימים בכל חדר אירוח את מערכות הישיבה המושלמות שיתאימו להשלמת הנעשה בו בצורה הטובה ביותר בהיבט הדקורטיבי. סלונים מעוצבים עם ספות עבות מיועדים לחדרים גדולים וסלונים מעוצבים עם ספות דקות מתאימים לחדרים היותר קטנים כדי ליצור את העיצוב המושלם הלכה למעשה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן