שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לבחירת כורסאות טלוויזיה הרמה

כורסאות טלוויזיה הרמה מספקות לדייר חוויית ישיבה שונה בתכלית ממה שנראה בדרך כלל. עם כורסאות הרמה ניתן ליהנות מהפעלה חשמלית המכוונת עבורכם את כל המנחים, רגליים, פלג גוף עליון ומשענת ראש. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד בדיוק כיצד לבחור כורסאות טלוויזיה הרמה ולספק לעצמכם את הרהיט המושלם מכל הבחינות.

טיפ מס' 1 – לא קונים לפני שמודדים

המדידה צריכה להצביע בראש ובראשונה על מיקום הרגליים שלכם. הרגליים באוויר? לא רוכשים את הכורסה. הכורסה חייבת לספק לכם ישיבה עם 2 רגליים על הקרקע. עליה להיות במידה שלכם ולא נמוכה מדי, בשעה שאתם גבוהים עם רגליים ללא מקום, מזדקרות כלפי מעלה.

טיפ מס' 2 – מומלץ לבחור בדגם שיש בו שליטה על מנח הראש

רק שליטה על מנח הראש מבטיחה יציבות מלאה לצוואר בכל מצב. תכונה זו חיונית במיוחד בזמן הצפייה עצמה, שכן אז הראש מרותק למרקע וחשוב שהוא לא ייוותר באוויר, אלא יבסס את מיקומו על צוואר שעון על הכורסה.

טיפ מס' 3 – בדקו כיצד הגוף שלכם מונח במצב שכיבה

במצב שכיבה, כורסאות טלוויזיה הרמה צריכות לספק לכם זווית שכיבה בה הברכיים גבוהות מהאגן, על מנת לאפשר זרימת דם הפוכה.

טיפ מס' 4 – מומלץ לגשת לחברה בה ניתן לבחור בין 3 גדלי כורסה

ייתכן ותאתרו כורסה שמתאימה מאד בעיצוב אך לא ניתן לרכוש אותה בשל אי התאמתה למבנה גופכם, כמתואר בטיפים הקודמים. במקרה כזה, ניתן אולי לפתור בעיה זו באמצעות רכישת עיצוב זהה לחלוטין בגודל אחר. בחברות כאלו, ניתן לבחור בין כורסה במידת Small, לבין כורסאות גדולות יותר במידות Medium, ו- Large, הגבוהה והגדולה ביותר.

טיפ מס' 5 – מומלץ להשקיע בבחירת העיצוב

כורסאות טלוויזיה הרמה עומדות להיות הרהיטים המרכזיים בחדר הסלון שלכם. לכן, חשוב מאד לבחור עיצוב שיתאים לנוף הפנימי בסלון הבית. השקעה בבחירת צבע שמשתלב עם יתר הרהיטים, וצורה שמאפיינת אותם תהיה נכונה וחכמה. בבית חדש, תוכלו לנווט את העיצוב על פי סוג החדר שתבקשו לעצב, תוך בחירת צבע וצורה המתאימים לתכנון זה. מומלץ להשקיע גם בבחירת חומר גלם ייעודי המשרה עבורכם נוחות, עור או בד.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן