שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לבחירת כורסאות טלוויזיה סיעודיות

אם אתם מעוניינים להסדיר כורסאות טלוויזיה סיעודיות, עליכם להכיר מצבים שונים ומיוחדים של תנוחות במהלך הישיבה: התנוחה הבסיסית היא כמובן תנוחת ישיבה, בה הרגליים צריכים להיות 90 מעלות על הקרקע. כורסא בה הרגליים לא מגיעות אליה נחשבת גבוהה מדי עבור המשתמש וכורסא בה הרגליים מתקפלות כדי להגיע לקרקע נחשבת נמוכה מדי עבורו. מנחים נוספים שיש להכיר: מנח רגליים, מנח רגליים הפוך לאפשור זרימת דם הפוכה, מנח ראש, מנח משענת ומנח בסיס ישיבה. ישנו גם מנח קימה שהוא שילוב של מנח המשענת והבסיס. הוא לוקח את הכורסא קדימה באלכסון ומאפשר קימה פשוטה וקלה עבור הנזקק.

טיפ מס' 1 – בחרו בדגם הכורסא המתאים ביותר לנזקק

אם זהו נזקק עצמאי, שמבצע את פעולות השגרה שלו בעצמו ורק צריך ליטול תרופות אחת למספר שעות, הוא יכול ליהנות מכורסת מנח להעמדה מקומית מול מרקע הטלוויזיה. ברם, אם מדובר בנזקק שצריך עזרה מאפוטרופוס והשגחה צמודה, מומלץ לסדר לו כורסת גלגלים על מנת שניתן יהיה לגרור אותה, במקרה הצורך, ממקום למקום. כורסא זו מאפשרת את נעילתם ועל כן ניתן להשתמש בה ככורסא קבועה כאשר הנזקק זקוק לכך.

טיפ מס' 2 – בנייה בשיטת נוזק סיסטם N.S – יתרון

בנייה זו מאפשרת להכפיף את הכורסא שלא על פי משקל המשתמש. כל אחד יכול לשבת עליה, גם אם הנזקק בו אתם מטפלים ניחן במשקל חורג. כורסא שנבנתה בנוזק סיסטם היא כורסא גמישה וחזקה אשר נושאת כל אחד כמשקל נוצה ונשמרת כמו חדשה. זו הגדולה שלה כרהיט בית איכותי: מתן מענה פשוט לכל נזקק ללא קשר למשקלו וביציבות רבה, בעוצמה של מזרון לטקס או ויסקו אורטופדי בעת שנושא את השוכבים עליו.

טיפ מס' 3 – בחירה בחנות כורסאות טלוויזיה מורשית דרך הדמיית מחשב – יתרון

יתרון זה הוא למעשה כפול: אתם גם מבטיחים את איכות הכורסא בשל היותה פריט שנרכש בחנות כורסאות מורשית וגם מבטיחים רכישה קלה ופשוטה ללא נהיגה לחנות, שמתבצעת מהמחשב הביתי שלכם באמצעות הדמיית מחשב. באמצעותה, ניתן לתכנן את עיצוב הכורסא בקלות בהתאם למרחב ולבחור בדגם הנדרש מבין כורסאות טלויזיה בהתאמה אישית בדגש על טלוויזיה סיעודיות העשויות להתאים לביתכם.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן