שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לבחירת כורסאות טלויזיה בהתאמה אישית

מעוניינים לדעת כיצד ליישם רכישת כורסאות טלויזיה בהתאמה אישית וברמה גבוהה במיוחד? במקבץ הטיפים שלפניכם נספק את כל המידע כיצד להגיע לכורסאות הטלויזיה המובילות שיעשו את השינוי וייצרו לכם חוויית ישיבה ייחודית. כורסאות טלויזיה בהתאמה אישית צריכות להתאים לתכונות הגוף שלכם וגם לספק את כל מנגנוני הכוונון המשוכללים ביותר. כיצד תדעו שבחרתם נכון? עיינו במקבץ טיפים זה.

ודאו שהכורסא הנה במידת הרגליים שלכם

כורסא שהיא במידה הנכונה של הרגליים היא תנאי בסיסי לרכישה. מידה מתאימה היא כזו שכאשר אתם יושבים עליה כשמנח הישיבה בגובה אפס והמשענת בתשעים מעלות, הרגליים נוגעות בקלות בקרקע. אם הן רדודות מדי עד כדי קיפול זו כורסא קטנה מדי וראם הן נמתחות ולא מגיעות זו כורסא גדולה מדי. שני המצבים אינם רצויים. רק מצב בו זוג הרגליים שלכם נוגע בקלות בקרקע הוא הרצוי.

ודאו שהכורסא יכולה לשאת כל משתמש במשקל נוצה

אתם לא באמת תתחילו לשאול כל אדם שמשתמש בה מהו המשקל שלו, נכון? במקום לרכוש כורסא על פי משקל, מומלץ לבחור בדגם שיש בו טכניקת בנייה N.S. בטכניקה זו ניתן לשאת על הכורסא כל אדם מבלי שהיא תיכנס למצב של אפקט ערסל שוקע. יתרה מכך, אדם כבד משקל שאין לו ניסיון טוב בדרך כלל עם רהיטים ירגיש שהוא מהווה משקל נוצה, בדיוק כמו הבן שלכם או המכר הקרוב שאינו שוקל הרבה.

מומלץ לרכוש כורסא מתכווננת מכנית או חשמלית

כורסא מתכווננת היא רהיט שניתן לכוונן אותו בכל המנחים, המרכזי (מנח הישיבה), המשענת ומנח הראש. הכוונון יכול להתבצע בשלוש דרכים. או שהוא לחלוטין מכני ותלוי בידיות כוונון, או שהוא מצריך חיבור ישיר לחשמל ראו שהוא אלחוטי, המגיע עם משדר שמחובר לחשמל ומקלט על גבי הרהיט, שמתקשר עם המשדר ומאפשר את הכוונון. כמובן שזהו הפתרון הכי רצוי כי אז לא צריכים למצוא נקודת חשמל אלא להציב את הכורסא באופן חופשי.

כדאי לבדוק שהכורסא ניתנת לכוונון מנח הרגליים בכל הזוויות

כוונון מנח הרגליים צריך להיות בר ביצוע כלפי מעלה בכל הזוויות כולל זווית בה הרגליים מוצבות כלפי מעלה כדי לאפשר זרימת דם הפוכה. למי שמשתמש הרבה בכורסאות טלוויזיה זו תכונה קריטית כדי לשמור על תנועתיות. כורסאות טלויזיה בהתאמה אישית צריכות להיות ניחנות בתכונה זו.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן