שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לבחירת מערכות ישיבה מעור

מערכות ישיבה נדרשות למגוון פונקציות ותכונות על מנת לספק למשתמש התאמה מלאה. ראשית כל, הן צריכות להתאים לו מבחינה אורתופדית: הן לא צריכות לשקוע ובטח שלא להיות גבוהות מדי ולהשאיר את הרגליים באוויר במצב ישיבה. שנית, הן צריכות להתכתב עם הדרישות התכנוניות בסלון: הצבה פינתית או במרכז החדר. שלישית, הן צריכות להתכתב עם דרישותיו העיצוביות ולהיות מבוססות על עיבודי עור נדרשים. במאמר זה נלמד כיצד לגבש את מערכות הישיבה המושלמות לסלוניכם.

טיפ מס' 1 – טכניקת בנייה ומידה נכונה

טכניקת הבנייה, תהא אשר תהא, צריכה לדאוג לכך שכל ספה במערכת הישיבה תספק יציבות ליושב עליה: לא אפקט ערסל שוקע בשום אופן. זה "סגנון" ולא "אופי הרהיט". מדובר בתקלה שעלולה להסב נזקים אדירים לגב ולשכמות שלכם. זה לא אומר שכל רהיט שהוא כזה איננו איכותי ואינו בר שימוש. ייתכן כי הוא פשוט לא מתאים למשקלכם. אבל אם רהיט מן העבר התבלה עקב זמן רב, ייתכן כי הוא הגיע למצב זה, וזה אומר שהוא לא בר שימוש. עליכם להיפטר ממנו לאלתר ולרכוש רהיט חדש המספק יציבות מלאה, ללא שקיעה של הבסיס. מידת הבנייה צריכה להיות כזו ששתי הרגליים שלכם נמצאות על הקרקע כשאתם יושבים: לא באוויר בשום מצב.

טיפ מס' 2 – בחירה על פי דרישות תכנוניות

מערכות ישיבה מעור חייבות להסתמך על תכנון מבני. ניתן למקם מערכות ישיבה מעור בפינת החדר או במרכזו. חשוב לבחור בדגם שמשקף את התכנון שלכם. ההמלצה שלנו היא למקם בפינה כשהחדר מאד קטן ונדרשת הצטמצמות, או כאשר יש לכם אריחי רצפה מרשימים הנדרשים להשתתפות בעיצוב. מיקום בפינה של מערכות ישיבה מעור יבליט אותם ויאפשר תמורה זו.

טיפ מס' 3 – עיצוב וביסוס נכון של עיבודי עור

מערכות ישיבה מעור עשויות להתבסס על עיצוב כפרי דמוי עץ עם צבעים חומים או על עיצוב מודרני עם צבעים בהירים. חשוב לבחור בדגם המבוקש בהתאם לסגנון העיצוב הביתי. תנו דעתכם גם לצורת הספות הנדרשת. בחדר שסגנון עיצובו הוא עתיק או מסורתי, העיצוב הנדרש צריך להיות בהתאם, עם פיתוחים וקפיטונז', בעוד שבבית מודרני נדרש עיצוב חלק ודינאמי יותר. עור כחומר גלם עשוי להיות חלק או דמוי פרווה, לשיקולכם.

מדריך קצר לבחירת כורסת טלוויזיה מעור

במדריך שלפניכם נלמד כיצד לבחור כורסת טלוויזיה מעור. רהיט זה צריך לספק ליושב עליו את מלוא הנוחות בשעה שהוא צופה במרקע, ולשם אנו נכווין אתכם במהלך

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן