שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לבחירת מערכות ישיבה פינתיות

מערכות ישיבה פינתיות הן אוסף של ספות וכורסאות הממוקם בפינת החדר. כיצד זה קורה? אחת הספות היא דו ממדית, כלומר מכילה זוג רכיבי ישיבה המחוברים זה לזה בפורמט האות רי"ש העברית. לרוב, מדובר ברהיט אחד שרץ במקביל לקיר, הוא הרהיט הארוך, ואנכית לו – רהיט שסוגר את הפינה, הוא הרהיט הקצר. כיצד מומלץ לגבש בחירת מערכות ישיבה פינתיות? כל מה שרציתם לדעת בתחום – במאמר טיפים ייחודי.

טיפ מס' 1 – ודאו כי במערכת הישיבה שלכם ישנה טכנולוגיית ייצור לייצוב מקסימלי

טכנולוגיה זו תייצב כל משתמש, הן אדם שהוא קל משקל והן אדם שהוא כבד משקל. מערכות ישיבה פינתיות עם טכנולוגיית ייצוב לעולם לא ישקעו. הן יעניקו יציבות מקסימלית לכל מי שיושב עליהן. הן מתאימות את עצמן בהתאם למי שיושב עליהן. אדם קל משקל יחוש יציבות ללא שקיעה וגם אדם כבד משקל יחוש תחושה זהה. הספה פשוט אינה שוקעת אף פעם.

טיפ מס' 2 – גבשו את חומר הגלם המועדף עליכם

במידה ואתם מעוניינים לגבש מערכות ישיבה פינתיות מבוססות עור, יש לוודא כי מקדם הרגישות משמש הנו מינימלי, וכי למשתמש יש מבחר אפשרויות לבחירת עיבוד: עור חלק לעומת עיבודים מחוספסים או דמויי פרווה. במידה ואתם מעוניינים לגבש מערכות ישיבה פינתיות מבד, יש לוודא כי הוא סופח כתמים ולא מכתים עמם את הספות, דוחה את נגיף קרדית האבק ובאופן כללי לא צובר אבק סביבו.

טיפ מס' 3 – תכננו את העיצוב המועדף למערכת הישיבה

במידה ומדובר בסלון עם ריהוט קיים, מומלץ לבחור מערכות ישיבה פינתיות על פיו. במידה והחדר מרוצף, ללא ריהוט, הרצפה יכולה להיות רפרנס מצוין לבחירת סט רהיטי פינת ישיבה, משום שבשל המיקום הפינתי, הרצפה תהיה חשופה יותר מאשר בסלון רגיל. במידה והסלון ריק מתשתיות, מומלץ לגבש עיצוב מערכות ישיבה פינתיות בהתאם לסגנון העיצוב העתידי המועדף בחדר: מודרני, קלאסי, או עיצוב מקורי לבחירת הלקוח. תכננו את סט הצבעים והצורות של כל רהיט במערכת הישיבה על מנת לספק לסלון התאמה אופטימלית ולגבש בו סט רהיטים מתאים. במידה והסלון ריק לחלוטין, מומלץ לתכנן גם רכיבים אחרים כמו ריצוף, מזנונים, שולחנות וקונסולות כך שיתאימו לרהיטי הישיבה שאתם בוחרים כעת.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן