שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לבחירת סלונים מבד

מדוע מומלץ לבחור סלונים מבד? הכורסאות והספות של סלוני הבד המודרניים מיוצרים על פי תקנים מערביים מחמירים: ללא צבירת אבק, מניעת חשיפה לנגיף קרדית האבק ולא פחות חשוב – שמירה הרמטית מהכתמת הרהיט. אם נוצר מגע עם חומר מכתים, הצבע שלו לא יישאר בחוץ אלא ייספח פנימה תוך השארת המעטה החיצוני נקי. כיצד מומלץ לבחור סלונים שכאלה?

טיפ מס' 1 – ודאו כי מערכת הישיבה בסלון מבוססת על N.S

N.S היא אותה טכנולוגיה שמונעת מהספה ומהכורסה לשקוע גם אם נעשה בהן שימוש אינטנסיבי, גם אם חלף זמן רב מאז השימוש הראשוני וגם אם אנשים בעלי משקלים שונים משתמשים ברהיטים. הרהיט פשוט מספק יציבות לכל אדם שצפוי לשבת עליו, קל משקל ככבד משקל. יש לכם N.S במערכות הישיבה? אלו סלונים מבד שמומלץ לרכוש עבור הבית.

טיפ מס' 2 – ודאו כי הספות והכורסאות מבוססות על הסידור הנכון עבורכם

האם סידור פינתי הוא זה שצפוי להתאים לבית שלכם, או דווקא הסידור הקווי הוא האידאלי לסלונכם? במידה וחדר הסלון שלכם קטן, מומלץ לבחור ספה פינתית דו ממדית. במידה והחדר גדול, ניתן לבחור גם ברהיטים חד ממדיים שיוצבו במקביל לקו הקיר. במידה ובחרתם להטמיע סלון פינתי, אתם יכולים להבליט את אריחי הרצפה ולהשתמש בהם כמרכיב עיצובי מרכזי לא פחות מפתרונות הישיבה עצמם.

טיפ מס' 3 – גבשו תבנית פונקציונאלית מתאימה עבור השולחן

שולחן הסלון הוא רכיב שחשוב מאד לשים עליו עין ולבחור אותו בדרך נכונה. במידה ואתם מעוניינים באירוח מרזי ותו לא, מומלץ לבחור בשולחן הסלון הבודד, זאת לעומת סלונים אותם נהוג להפריד לפינות קפה, בהם נהוג להציב רצף של 2-3 שולחנות בגבהים שונים הניתנים להזזה.

טיפ מס' 4 – תכננו את העיצוב הכולל עבור סלונים מבד

את העיצוב יש לבסס הן בספות ובכורסאות והן בשולחן. עליו להיות מושתת על כל התמורות שאתם מבקשים שיהיו בסלון שלכם. האם אתם מעוניינים בסידור ספות עגול או מרובע? האם השולחן שיוטמע במרכז הספות יהיה עגול או בעל צורה מלבנית? כיצד ייראו הצבעים של הרהיטים? בהירים? כהים? במרקם עץ? במרקם מודרני? חפשו את העיצובים המתאימים ביותר לבתיכם. במידה וזה סלון חדש ללא רהיטים, גבשו קו עיצובי חדש על פי שאיפותיכם הדקורטיביות.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן