שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לבחירת רהיטים איכותיים לבית הלקוח

רהיטים איכותיים הם רהיטים המספקים למשתמש את מלוא האיכות והנוחות במהלך השימוש. במקבץ טיפים זה ניגע בכל הנדרש ליצירת איכות חסרת פשרות בבחירת רהיטים לבית הלקוח. אנו נלמד כיצד לבחור ספות וכורסאות, כיצד לשלב בבית שולחנות וכסאות לפינת האוכל וכיצד להבטיח כי כל אחד מהרהיטים שתבחרו יתאים למרחב העיצובי של כל מקום.

טיפ מס' 1 – בחירת ספות וכורסאות

בחירת הספות והכורסאות שלכם היא בראש ובראשונה בחירה אורתופדית! לכן, מאד חשוב לוודא שבמדידה הראשונית, 2 הרגליים שלכם על הקרקע בתנוחת ישיבה, ולא לבחור רהיטים גבוהים מכך. כמו כן, יש לוודא שאין אפקט ערסל ברהיטים. הם צריכים לסחוב אתכם כמו משקל נוצה ולא בקושי, כשהם נוטים כלפי מטה. בכורסאות טלוויזיה חשוב לבדוק שיש מנח מתכוונן לראש ושבמצב שכיבה, מנח הברכיים גבוה מהאגן לשם זרימת דם הפוכה. חשוב לבסס את בחירתכם על עורות ובדים איכותיים ללא עוררין.

טיפ מס' 2 – בחירת שולחנות וכסאות של פינת אוכל

השולחנות והכסאות של פינת האוכל צריכים להיבחר כשהם עשויים מחומרי גלם עמידים ואיכותיים, שולחנות עץ מלא, כסאות עץ או כסאות עם בטנה מרופדת עור או בד לבחירתכם. מומלץ לבחור בדגם פינת אוכל נפתח כאשר אתם נוהגים להזמין אורחים לבתיכם פעמים רבות.

טיפ מס' 3 – תכנון עיצובי

התכנון העיצובי צריך להתבסס על עיצוב כפרי או בסגנון בורגני, ועל צביון מודרני לצד זה האותנטי. בעוד בעיצוב כפרי, הרהיטים יהיו בדרך כלל עגולים או מעוגלים כמעה, בעיצוב הבורגני הם יהיו מלבניים באופן מושלם. בצביון אותנטי ייעשה שימוש בפיתוחים ובתפירות עור ובד מיוחדות, גילופי עץ וחריטות בעוד בצביון מודרני העיצוב ברוב הרהיטים יהיה מינימליסטי חד שכבתי, לרוב גם ללא ידיות במזנונים.

טיפ מס' 4 – גיבוש פרספקטיבה

פרספקטיבה היא האופן בו הרהיט נראה ביחס לגודל החדר. בחדר גדול נהוג לבחור רהיטים גדולים ועבים, כולל ידיות פרזול גדולות ועבות, בעוד בחדר קטן ההיפך הוא שנכון: רהיטים קטנים ודקים עם ידיות פרזול דקות. בדרך זו אתם נמנעים ממצב של עיצוב מגושם: בולט מדי בחדר קטן ולא משפיע בחדר גדול. בדרך זו אתם מבטיחים עיצוב מגובש היטב בכל חדר בבית.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן