שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לבחירת רהיטים מפנקים לסלון ולפינת האוכל

במאמר זה ננחה אתכם כיצד לגבש בבית רהיטים מפנקים שייקחו את חוויית המשתמש שלכם צעד אחד קדימה ויספקו תמורות עיצוביות מרשימות בכל מקום. רהיטים מפנקים מתבססים על כמה מאפיינים שכדאי להכיר בתחום האורתופדיה והעיצוב הביתי, שימוש בחומרי גלם מתאימים, ועוד. במקבץ טיפים זה ניגע בכל הנושאים הללו ונאפשר לכם להסדיר בבית את אסופת הריהוט המושלמת עבורכם.

טיפ מס' 1 – ללא אפקט ערסל

אפקט ערסל הוא מצב לא תקין בו הרהיט שוקע למטה במהלך הישיבה. זהו לא סגנון ישיבה! זו תקלה חמורה שעלולה להביא לעיקום הגב ועמוד השדרה של המשתמש. אם יש לכם בבית רהיט ישן שמרגיש כך, הימנעו מלשבת עליו ודאגו להחליף אותו ברהיט ללא אפקט ערסל. המצב התקין הוא כאשר הרהיט סוחב אתכם כמשקל נוצה.

טיפ מס' 2 – ספות בטכניקת N.S – יתרון

ספות בטכניקת N.S נחשבות רהיטים מפנקים באופן מיוחד. הן מאפשרות פטור מאפקט ערסל לכל משתמש, גם עבור אדם כבד משקל באופן חריג. באמצעות טכניקת בנייה זו, כל מי שיושב על הספה פשוט חש כמשקל נוצה, ולא חווה את הרגשה הסחיבה הטורדנית כלפי מטה.

טיפ מס' 3 – דרכי מדידה נכונות של רהיטים

בספות ישיבה קבועות של מערכות ישיבה, כמו גם בכורסאות של מערכות ישיבה, הרגליים צריכות להגיע לקרקע ולא רק עם קצות האצבעות. אין לבחור ספות גבוהות מכך, כדי למנוע בעיות אורתופדיות. בכורסאות טלוויזיה מתכווננות, בנוסף לבדיקה זו, יש לוודא כי מנח הברכיים במצב שכיבה גבוה ממנח האגן כדגי לאפשר זרימת דם הפוכה. מומלץ שיהיה בכורסאות אלה גם בסיס ראש מתכוונן.

טיפ מס' 4 – בחירה נכונה של חומרי גלם

בשולחנות סלון ופינת אוכל – חשוב לבחור דגם מעץ מלא בעל כושר עמידות גבוה. מומלץ להתמקד בשולחן דגם נפתח בפינת אוכל מארחת. בתחום הספות והכורסאות, חשוב לבחור בבדים ובעורות איכותיים אשר לא משאירים כתמים (במקרה של בד) ולא רגישים יתר על המידה לחשיפה לשמש מבעד לחלון שקוף (במקרה של עור). מומלץ לבחור בעיצוב נכון של חומרי גלם אלו בהתאמה לתכנון העיצוב הביתי שלכם או על פי סגנון ריהוט קיים במידה ומדובר על רהיטים מפנקים המשמשים להשלמה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן