שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לעיצוב סלונים מבד

הסלון הוא החדר המרכזי שמשמש לאירוח בבית, ועל כן עליו להיראות במיטבו. סלון ביתי מעוצב הוא בראש ובראשונה סמל לבית מרשים ומזמין וכמובן מספק מגוון פתרונות נוחות בתחום הישיבה, השולחנות והאחסון. במאמר זה נלמד כיצד לעצב סלונים מבד ולהתאימם אליכם כצרכנים ביתיים.

טיפ מס' 1 – בחירת עיבוד הבד

בד הוא חומר שיש לו עיבודים רבים אשר ניתן להטמיע על הספות שלכם. 2 הסוגים העיקריים הם בדי אריגים, בהם ניתן לראות בעין את האריגים התפורים, אל מול בדים דמויי עור המעניקים הרגשה של רהיט מעור. חשוב לבחור עיבוד בד אשר ניכר כי מספק נוחות עבור המשתמש. ההמלצה שלנו היא לבדוק שהבד אינו משאיר כתמים, אלא סופג אותם ובכך משאיר תמיד את הספה בצבע המקורי גם אם חלילה נשפך חומר שעשוי לסכן את הרהיט.

טיפ מס' 2 – קביעת פריסת הסלון

סלונים מבד עשויים להיות פרוסים בפינת חדר האורחים, או במרכזו. בדרך כלל, אם התכנון הוא להבליט את בלטות הרצפה המעוצבות בעיצוב החדר, נהוג למקם את הספות בפינה. משתמשים בעיצוב הפינתי גם כדי לחסוך מקום בסלונים קטנים, וזאת לעומת הסלונים הגדולים, בהם נהוגה הצבת הרהיטים במרכז החדר, עם שולחן ליד מרחב פריסת הספות.

טיפ מס' 3 – עיצוב צביון הסלונים

את הצביון של סלונים מבד ניתן לגבש באופן מודרני או אותנטי. ספות בעלות צביון מודרני יהיו פרוסות באופן אחיד, ללא פיתוחים על הבד, בעוד ספות אותנטיות יאופיינו בתפירות מיוחדות, ולעתים גם בידיות עץ מובנות בולטות ומגולפות. הצבע של הספות המודרניות בדרך כלל סובב סביב גוונים מוחלטים כמו שחור או לבן, בעוד שבספות האותנטיות הגוון יהיה בדרך כלל מבוסס עץ או צבע אחר שסובב את הגוון החום, כמו אדום או צהוב.

טיפ מס' 4 – קביעת סגנון העיצוב

סגנון העיצוב של סלונים מבד עשוי להיות מבוסס על תבניות מלבניות חדות, כמתבקש בעיצובים בורגניים, לעומת תבניות עגולות כמו משענת בצורת דבשת וידיות קשת בצדדים, כמקובל בעיצוב כפרי. חשוב לקבוע את סגנון העיצוב בהתאם לאופי של החדר, ואם זהו חדר חדש, אז בהתאם לתכנון הסגנוני שלכם. סגנון העיצוב יאפשר לכם, בהמשך, להטמיע רהיטים נוספים שימשיכו קו סגנוני זה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן