שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לעיצוב פינות אוכל בבתים

במאמר זה נספק מידע חיוני לגבי בחירת פינות אוכל ביתיות. חשוב לציין כי פינות אוכל הן לא רקק חדרי האוכל הביתיים אלא חדרים בהם מתקיימים ישיבות ונערכות מפגשים רבי משתתפים. לכן, אלו צריכים להיות חדרים מרשימים מאד בבית הלקוח. מקבץ טיפים זה יתבסס על בחירה נכונה ופונקציונאלית של פינת האוכל שלכם בהתאם לייעודים השונים שניתן להציב לה: כינוס משפחתי, אירוח רב משתתפים, ועוד.

טיפ מס' 1 – בחירת פינת אוכל עם שולחן נפתח

בחירה זו נדרשת במיוחד כאשר מדובר על פינת אוכל מארחת בחדר קטן. חדר קטן, מטבעו, לא יכול לאכלס שולחן גדול ללא צפיפות. אבל מגורים בצפיפות הוא לא מצב תקין של שגרה. על מנת להביא את שגרת החיים בבית למצב תקין מחד ולספק פתרון אירוח מאידך, יש לבחור בשולחן נפתח. פינות אוכל עם שולחן זה מאפשרות סעודה סביב שולחן קטן המתאים לחדר בעל מידות קטנות, ופתיחה של השולחן לכל אורך החדר במקרה של הגעת אורחים.

טיפ מס' 2 – גיבוש הצביון העיצובי של פינת האוכל

הצביון העיצובי עשוי להיות מבוסס על אותנטיות או על דקורציה מודרנית. צביון עיצובי אותנטי מבוסס על צבעי עץ, בדרך כלל, ומאופיין בקונסטרוקציות של פיתוחים וגילופים, בעוד קונסטרוקציה מודרנית מבוססת על צבעים בהירים או לבנים, ובנויה במרקם מינימליסטי חד שכבתי ללא פיתוחים.

טיפ מס' 3 – גיבוש הסגנון העיצובי של פינת האוכל

הסגנון העיצובי של פינת האוכל מבטא את הצורה המרכזית שלה: מרובעת לכל אורכה ורוחבה, כיאה לעיצוב בורגני, או עגולה במקצת, כמאפיין עיצוב כפרי. בדרך כלל, שולחנות מרובעים לחלוטין יגיעו עם כסאות בעלי רגליים מגולפות כשהעיצוב הוא בורגני אותנטי ועם רגליים מלבניות רגילות כאשר העיצוב הוא בורגני מודרני. בריהוט כפרי ניתן לשלב כסאות עם רגלי גליל או מלבניים סביב השולחן המעוגל.

טיפ מס' 4 – גיבוש הפרספקטיבה של פינת האוכל

בחדר גדול, מומלץ לבחור בשולחן עבה וגדול ובחדר קטן, בשולחן דק וקטן. רגלי הכסאות יהיו דקות בחדר קטן ועבות בחדר גדול. בדרך זו אתם מבטיחים התאמה דקורטיבית מושלמת לחלל החדר ללא בליטות כשהוא קטן או חוסר השפעה דקורטיבית כאשר הוא גדול.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן