שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים לרכישת כורסאות ניידות

כורסאות ניידות מומלץ לרכוש בחנות מקצועית לכורסאות טלוויזיה המייבאת אותם על בסיס תקנים אירופים מתקדמים בנושאי בטיחות ופונקציונאליות. במילים אחרות, הכורסאות צריכות להיות הן בטוחות לשימוש והן משוכללות מבחינת האופציות שהן מציעות ליושבים עליהן. על מנת להבטיח שתרכשו את הכורסאות הטובות ביותר הכנו לכם מקבץ טיפים שיעשה עבורכם סדר ויוביל לרכישת כורסאות ניידות ראשונות במעלה.

טיפ מס' 1 – בחרו את הכורסא בהתאם למידותיו של מי שיישב עליה

כורסא ניידת צריכה להתאים למידות של מי שצפוי להשתמש בה. הכלל הראשון הוא לבדוק ששתי הרגליים שלו מונחות על הקרקע כאשר הוא יושב עליה: לא "כמעט" על הקרקע ולא מקופלות אליה מפאת נומך הכורסה. היא צריכה להיות בגובה כזה שהרגליים על הרצפה בדיוק בזווית ישרה. זו האינדיקציה שהכורסה מתאימה למידות של המשתמש. בנוסף, מומלץ לוודא שלכורסא יש מנח רגליים עליו ניתן להשעין אותן.

טיפ מס' 2 – ודאו כי ישנן פונקציות ייחודיות על הכורסא

N.S (נוזק סיסטם) היא טכנולוגיה המאפשרת לא להגביל את משקלו של היושב. ניתן להשמיש את הכורסא לכל אחד, ללא הגבלת משקל ולהבטיח כי היא תישא אותו כמשקל נוצה. זו המשמעות של N.S ולכן מאד כדאי לוודא שיש לכם אלמנט זה על הכורסא. בנוסף, מומלץ לוודא כי ישנו מנח ראש שיאפשר לצפות בטלוויזיה יותר בניחותא, במיוחד ברגעים מותחים בהם הנטייה היא לקרב אותו למרקע הטלוויזיה באמצעות מנח זה. מומלץ לוודא כי מנח הרגליים מתקפל הפוך כדי לאפשר זרימת דם הפוכה. מנגנון קימה של מנח הרגליים ומנח הגב על ידי התקפלותם הפוך – יתרון.

כורסאות טלוויזיה דגם 8011

טיפ מס' 3 – בחרו לרכוש את הכורסא אצל משווק כורסאות טלוויזיה מורשה

משווק שכזה עובד עם מותגים מובילים בעולם, מעמיד לרשות הצרכנים את מיטב הרהיטים ומספק להם הדמיית מחשב לבל יצטרכו לצאת מהבית על מנת לממש את הקנייה. הדמיית המחשב הנה כחוויית רכישה רגילה לכל דבר ועניין: יש תמונות, יש מפרט מידות, יש מפרט על חומרי הייצור ויש מפרט על הפונקציות של כל דגמי כורסאות ניידות. בדרך זו קל מאד לבחור את מה שאתם צריכים בבית ולממש את חוויית הצפייה שלכם במיטבה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן