שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

טיפים מומלצים לבחירת מזנונים סלוניים

מזנונים סלוניים טומנים בחובם לא מעט תמורות לסלון הביתי: הם מאפשרים תמורות בתחום האחסון, נותנים מקום קבוע לאחסון ערכת הבידור שלכם, לרבות הטלוויזיה הביתית, ותורמים תרומה מכרעת לעיצוב המרחב. במאמר זה אנו מספקים את הטיפים החשובים באמת לבחירת מזנונים סלוניים איכותיים, כאלו שיאפשרו לכל דייר ליהנות מהתמורות שלהם באמת ובתמים.

גיבוש חומרי הגלם של המזנון

המזנון, בדרך כלל, יהיה עשוי מעץ מלא, שנחשב לחומר הבנייה המוביל במזנונים. לעתים, יהיו דלתות זכוכית עם משקופי עץ בצדדיהן. הזכוכית נועדה לחדד את מראה עיצוב המזנון ולהוסיף לו ברק וליטוש שלא היו יכולים להיות לו בלעדיה. היתרון של עץ מלא הוא שניתן לגלף, לחרוט ולכופף אותו, מה שמאפשר את הטמעת הזכוכית עליו בנקל וגם את גיבושם של מיטב האלמנטים בתחום האומנות הפלסטית בעיצובים אותנטיים. תמורה זו אינה אפשרית כאשר המזנון עשוי פורמייקה או חומרים דמוי-עץ אחרים שלא מאפשרים ביצוע מניפולציות על המשטח.

גיבוש המבנה של המזנון

המבנים של מזנונים סלוניים נבחרים צריכים להיות בהתאמה למענה האחסון הנדרש. ישנם מזנונים בהם נדרש פתרון אחסון לטלוויזיה ולאלקטרוניקה שמסביבה, לעומת מזנונים המשמשים לאחסון פרופר של כלי מטבח, פסלים וחפצי אומנות חיצוניים. חשוב לבחור במבנה מזנון המתאים לסגנון האחסון שלכם, ואשר משקף את התמורות שאתם מבקשים להנחיל בענף האחסון הסלוני.

גיבוש הקונסטרוקציה של המזנון

המזנון עשוי להיות חד קומתי להנחה על הקרקע, או דו קומתי המכיל גם חלק לרצפה וגם חלק לקידוח בקיר מעליו. מבנה המזנון הוא תולדה של אופן האחסון בו ולכן, בדרך כלל, מי שיודע מה הוא מתכוון לאחסן במזנון יבחר את הדגם הרצוי. בדרך כלל, במזנון דו קומתי, משתמשים בחלק הקדוח-בקיר בשביל להציב חפצי אומנות להצגה בסלון, בעוד אלו שמשתמשים במזנון לצרכי טלוויזיה ובידור יבחרו, בדרך כלל, בדגם חד קומתי.

גיבוש עיצוב המזנון

על עיצוב המזנון להתבסס על סגנון וצביון עיצוב נבחרים. אדם שמעצב את ביתו יכול לבסס מזנון בעל צביון אותנטי המבוסס לרוב על גוון חום, ועליו פיתוחי עץ וידיות פרזול גלויות, או צביון מודרני המבוסס על לבן או גוון בהיר אחר, ללא ידיות, במרקם חלק ומינימליסטי. ניתן לבחור בסגנון עיצוב בורגני מלבני או כפרי המבוסס על דפנות יותר עגולות.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן