שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות טלוויזיה עם מנגנון הרמה לצפייה אופטימלית

בכורסאות טלוויזיה עם הרמה, כל הגוף, כולל הרגליים, נמצא למעלה במצב של כמעט שכיבה, ובדגמים מסוימים, שכיבה מלאה, 180 מעלות. מה צריך לדעת לפני שבוחרים כורסאות כאלה? כל מה שרציתם לדעת על כורסאות טלוויזיה עם מנגנון הרמה מנוסח במאמר מידע זה ומאפשר לכם להגיע בקלות לרהיט המתאים למצבכם ולסגנון העיצוב של הסלון המיועד. קריאה מהנה!

בדיקת הכורסא במצב ישיבה רגיל

כשהכורסא נמצאת במצב ישיבה רגיל, עליה לגרום לכך ששני הרגליים שלכם יהיו על הקרקע בשלמות, ללא קצות אצבעות. כורסא בה הרגליים באוויר או בקושי ברצפה היא כורסא גדולה עבורכם, ויש להחליפה בדגם יותר קטן. אל תתפשרו על דגם גדול עם הדום כי זה יגרום נזק אורתופדי. ההדום בא כתוספת עבור מי שהכורסא כן מתאימה למידה שלו. התאמה למידה היא מצב בו 2 הרגליים נמצאות על הקרקע במצב הישיבה הרגיל.

בדיקת הכורסה במצב הרמה

במצב הרמה, על הכורסה לאפשר לברכיים שלכם להיות גבוהות יותר מהאגן על מנת לאפשר זרימת דם הפוכה. כמו כן, עליה לאפשר לכם לכוון את מנח הראש שלכם למצב שכיבה או מצב נטוי קדימה לבחירתכם. גם במצב ישיבה עליכם להשכיל לשלוט במנח הראש בצורה זו.

בדיקה כללית ליציבות הכורסה

הכורסה לא צריכה, בשום מצב, גם אם אתם בעלי משקל כבד, לגרום לכם לאפקט ערסל שוקע. זה מסוכן מאד ליציבות שלכם ועלול לפגוע במצבכם האורתופדי. כורסאות טלוויזיה עם מנגנון הרמה, כמו כורסאות מכניות, צריכות לספק יציבה מלאה, כשהגוף נמצא במצב ישר על המשטח, ובשום אופן לא שוקע למטה. בטכנולוגיית הבנייה N.S ניתן להושיב על הרהיט כל אדם, גם אנשים כבדי משקל באופן מובהק.

ווידוא שחיבורי האלקטרוניקה מתאימים לשימושכם

על חיבורי האלקטרוניקה להתאים לשימושכם בכורסא. במידה והיא מוצבת במרכז החדר, מומלץ שהיא תהיה Wireless כדי לא להציג כבלים על השטיחים והמרצפות ברחביו. במידה והיא ממוקמת בצד, ניתן לבחור דגם עם כבלים או דגם Wireless לשיקולכם. שימוש במנגנון חשמלי מתאים יאפשר לכם להגביה בקלות את הכורסא ולא לחוש בנטל הכבלים או בהפעלה איטית ומסורבלת.

בחירת עיצוב הכורסא

אנו ממליצים לגבש כורסאות טלוויזיה עם מנגנון הרמה על פי מראה הספות והכורסאות הקיים בסלון ובמידה ואין רהיטים, הארון והמזנון יכולים לשמש כרפרנס. ניתן לבסס את עיצוב הכורסה על דקורציה כפרית חומה אותנטית או על דקורציה מודרנית בעלת צבעים בהירים.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן