שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות טלויזיה בהתאמה אישית לבתים פרטיים

במאמר זה נלמד כיצד להסדיר כורסאות טלויזיה בהתאמה אישית לבית הלקוח. כידוע, כורסאות טלויזיה מצריכות ידע בתחום האורתופדי וגם בענפים עיצוביים ועל כן – כאן אתם מקבלים את ארגז הכלים המלא לבחירת הרהיט המושלם לבית שלכם. אנו נחלוש על בדיקת יציבה נכונה בכל כורסא בה תיתקלו, לצד בחינת עיצובים אשר נובעים מסגנונות שונים של דקורציה ביתית. קריאה מהנה!

כך תדעו שהכורסה מיועדת להרגלי הישיבה הנדרשים לכם

כורסה בראש ובראשונה היא רהיט קרקע-קרקע, ולא רהיט קרקע-אוויר כמו כסא בר מוגבה. ככזו, אין להתייחס אליה כרהיט עם רגליים באוויר בשום אופן. בעוד כסא בר הוא רהיט קשיח עם בסיס קטן, כאן מדובר ברהיט רך עם בסיס גדול וכאשר יושבים עליו גבוה, זה יוצר הרבה מאד בעיות גב ואגן. לכן, כלל הברזל הראשון הוא כורסה בה 2 הרגליים שלכם נמצאות על הקרקע במצב ישיבה רגיל, 90 מעלות. לאחר שאמרנו זאת, ראוי להציג אספקטים נוספים של אורתופדיה. כאשר הכורסה ניתנת לכוונון, והיא מגיעה לזווית חצי שכיבה, של 130 עד 140 מעלות, חשוב לבדוק שהברכיים שלכם גבוהות מגובה האגן על מנת לאפשר זרימת דם הפוכה. כמו כן, חשוב שהכורסה תתבסס על מבנה אורתופדי שימנע אפקט ערסל ויאפשר לכל משתמש להרגיש קל כנוצה על הרהיט, ולא שהרהיט "סוחב" אותו למטה.

בחירה נכונה של חומרי הגלם בכורסה

על חומרי הגלם בכורסה להיות איכותיים. בסיס הכורסה צריך להתבסס על חומר בנייה קשיח כמו עץ מלא או מתכת. ראש הכורסה יתבסס על חומר ישיבה רך כמו בד או עור. ניתן לבחור בין בד אריגים לבד דמוי עור לבין עור חלק או עור פרוותי. חשוב לשים דגש על נוחות וגם על נתוני איכות: בד שלא משאיר עליו כתמים ועור שאינו נוטה להתקמט בקלות בחשיפה לקרינת שמש מבעד לחלון סגור.

בחירת עיצוב נדרשת

אנו ממליצים לבחור כורסאות טלויזיה בעלות עיצוב שדומה לספות ולמערכות הישיבה בחדר. אם הן אינן, ניתן להשתמש בשולחנות, בארונות ובמזנונים בסלון על מנת לגבש את המראה של הכורסה. כורסאות טלויזיה מעוצבות המתכתבות עם המראה הדקורטיבי הקיים בחדר יוסיפו לו נופך רב ויאפשרו לו להיראות במיטבו!

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן