שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות טלויזיה ברמה גבוהה במיוחד – כך תסדירו אותן

מעוניינים בהסדרת כורסאות טלויזיה חדשות לדירותיכם? במאמר זה נספק את כל המידע כיצד לבחור אותן כהלכה. כורסאות טלויזיה נדרשות להיות נוחות ולהתאים למבנה גופו של הצרכן. עליהן לגלם גם איכות המתבטאת במבנה הנדסי נדרש ובטכנולוגיות עילית שכדאי שיהיו בהן. במאמר זה נספק את כל המידע שאתם צריכים בשביל להשכיל לבחור כורסאות טלויזיה מן המעלה הראשונה.

ודאו שיש לכם "נוזאק סיסטם" בכורסאות

Nozak System או בקיצור N.S זו שיטת בנייה הנדסית אשר פוטרת אתכם מידיעת משקלו של המשתמש. הכורסה פשוט יכולה לשאת כל אדם שיושב עליה מבלי לספוג אפקט ערסל. לא זו אף זו: ההרגשה של אדם קטן-משקל תהיה זהה לחלוטין לזו של אדם בעל משקל כבד. שניהם יחושו שהם כמשקל נוצה על הכורסה הכבירה. זו, ורק זו, צריכה להיות ההרגשה על כורסת טלויזיה בזמן ישיבה חיה.

ודאו שהכורסה מתאימה למנח הרגליים שלכם

על הכורסה להתאים למנח הרגליים במובן זה שכאשר היא במצב סטטי, משענת אנכית וגוף ישיבה בגובה אפס, הרגליים שלכם נוגעות בקרקע בקלות וללא מתיחה. כורסה בה הרגליים שלכם מקופלות ומכווצות לכיוון הרצפה תהיה קצרה מדי וכורסה בה הרגליים כלל לא מגיעות לקרקע או נמתחות לכיוונה אינה בריאה ועלולה לפגוע בזרימת הדם התקינה בגפיים שלכם.

כורסה מתכווננת ומוגבהת – יתרון

כורסה זו ניתנת לשינוי מנח הישיבה מגובה אפס למיקום יותר גבוה, לשינוי זווית מנח הראש וכמובן לשינוי זווית המשענת. את הכוונון ניתן לבצע באופן מכני או תוך שימוש באמצעים אלקטרוניים אבל זה לא הכל. חלק מהכורסאות כלל לא מצריכות חיבור ישיר לחשמל. אליו מחובר רק קולטן ולכורסא, רכיב אחר המתקשר עמו באופן אלחוטי. בדרך זו ניתן למקם את הכורסה גם כשהיא רחוקה ממקור מתח ועדיין ליהנות מכוונון חשמלי. בחלק מהכורסאות ניתן לכוון גם את החלק התחתון שלהן, מנח הרגליים, ובכך לאפשר זרימת דם הפוכה. זו תכונה מאד חשובה בכורסאות טלויזיה, במיוחד למי שמשתמש בהן המון וזקוק לשינוי זווית המנח כתחליף לתנועה פיזית. כמובן שלא מומלץ לוותר על התנועה הפיזית, אבל יכולת שינוי מנח הרגליים יכולה בהחלט לתרום לתנועתיות שלכם ולכן לא מומלץ לוותר על תכונה זו.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן