שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות ליפט אפ לקימה פשוטה כאשר מעוניינים לעבור למצב עמידה

מעוניינים לדעת כיצד לגבש בחירה של כורסאות ליפט אפ? למי שלא מכיר, אלו כורסאות עם מנגנון קדמי אלכסוני שלוקח אותן קדימה ולמטה ובכך מאפשר למי שיושב עליהן לקום בקלות. הריטואל של "כורסא מפנקת שאין לי חשק לקום ממנה" לא יחזור על עצמו והשגרה תהפוך להיות הרבה יותר יעילה. כיצד יש לבחור כורסאות ליפט אפ? במאמר זה אנו נותנים סקירה מלאה של הנדרש ממוצר זה.

כורסת ליפט אפ עם סוג הרכבה N.S – יתרון

אתם לא צריכים לשאול למשקל המקסימלי של נשיאת הכורסא, כי אין כזה. פשוט מושיבים כל אדם, גם את מי שסובל מעודף משקל, והכורסה תישא אותו כמשקל נוצה. היא לא תתבלה כתוצאה מהמהלך ואפילו תישמר כחדשה. זו המשמעות של כורסאות ליפט אף שנבנו בטכניקת N.S..

כורסת ליפט אפ עשירה במנחים מכל הזוויות והצורות

ניתן להשתמש ברהיט כמו כורסת ליפט אפ בכדי להרים ולהוריד את הרגליים, ליהנות מידיות נוחות להנחת הידיים, ליהנות ממנח ראש, מנח צוואר וכמובן שישנו מנח קימה בו הכורסה כמקשה אחת נעה קדימה ולמטה כדי לאפשר את הקימה ביעילות ובקלות.

כורסת אלחוט – יתרון שפוטר אתכם מפיזור כבלים על הרצפה

כורסאות ליפט אפ הפועלות באופן אלחוטי מאפשרות לכם להימנע מהצבת כבלים ולעבוד עם יחידות מקלט ומשדר במקומם. בדרך זו זה גם יותר בטוח להצבה וגם מאפשר הפעלה פשוטה ממש, ללא תלות במיקומו של החשמל הביתי.

יתרון קנייה אדיר – בהדמיית מחשב של חנות כורסאות

כורסאות ליפט אפ אנו ממליצים לרכוש באמצעות הדמיית מחשב של חנות כורסאות טלוויזיה. באמצעותה, ניתן לבחור כורסאות ליפט אפ מבלי לצאת מהבית. כורסאות ליפט אפ שנבחרות בדרך זו מזכות את בעליהן החדש בשינוע והתקנה ברוב המקרים. כמו כן, תסופק הדרכה אודות הכורסא ואופני הפעלתה השונים. כשאתם רוכשים בהדמיית מחשב אתם גם לא צריכים לחטט רגליים לחנות וגם מקבלים את כל השירות שהייתם מקבלים בה בכל מקרה: צפייה במפרטי מידות, צפייה במפרט האלקטרוני, התחקות אחרי חומרי הייצור של הכורסא ועוד. רכישה בערוץ זה מזכה אתכם בקלות בכורסת ליפט אפ משוכללת. לפני ההחלטה אם אתם מעוניינים לקנות, חשוב לקרוא מפרטים טכניים ומפרטי מידות לווידוא התאמה להצבה במקום.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן