שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות עם גלגלים לשינוע קל והתנהלות פשוטה מול הטלוויזיה

עם חלוף השנים, כורסאות כבר אינן אביזר המשמש רק לישיבה. כאשר רוצים לקנות כורסה אנו נצפה למקסימום ערך מוסף ולא רק מוצר המאפשרא לנו לשבת על הספה.

מה מחפשים בכורסאות לשינוע קל מול הטלוויזיה?

כאמור, כורסאות טלוויזיה אינן אביזר ישיבה בלבד. כאשר רוכשים כורסאות ומערכות ישיבה אנו נרצה שהכורסאות יהיו נוחות לרביצה וכן נוחות לשינויע כאשר אנו רוצים לשפר את הזווית שלנו.

כאשר מחפשים כורסאות נוחות לשינוע חשוב לשים לב ל- 2 דברים עיקריים:

1. משקל הכורסה – כאשר חושבים על שינוע של כורסאות חשוב לקחת בחשבון את המשקל שלהן. אנו נרצה להזיז כורסאות שהן במשקל נמוך יחיסית, דבר המאפשר לנו לשנע בקלות יותר את הכורסה ממקום למקום.

2. גלגלים לכורסאות – כאשר רוצים להזיז כל סוג של רהיט חשוב לזכור כי ללא גלגלים אנו בעצם פוגעים ברהיט ולכן, כאשר רוכשים כורסאות חשוב לבדוק האם הן מגיעות עם גלגלים ברגלים על מנת שיהיה קל יותר להזיז אותן ממקום למקום.

מה עושה כורסה איכותית?

כורסאות מעוצבות רבות נראות מדהים ומשלבות עיצובים מרהיבים שקשה לסרב להן אבל חשוב לזכור כי כורסה היא בעצם מערכת ישיבה. אנשים רבים יושבים וקמים מהכורסאות ולכן חשוב לבחור כוסראות איכותיות, כאלו שיחזיקו זמן רב ולא ישחקו לאחר שנה.
על מנת לבחור כורסאות איכותיות יש לשים לב לכמה דברים חשובים:
1. חומרי גלם – הדבר הראשון שמבטיח לנו שרכשנו כורסאות איכותיות הוא סוג חומרי הגלם שממנה עשוייה הכורסה. עליכם להבטיח כי אתם רוכשים כורסאות המוכנות מחומרי גלם סופר איכותיים שמחזיקים לטווח ארוך.
2. אחריות על המוצר – בדקו האם אתם מקבלים אחריות על המוצר. עסקים הנותנים אחריות על המוצר מראים לנו בעצם שהן סומכים על המוצר שהם מוכרים ומבטיחים אחריות במכרה של תקלות לא רצויות.
3. עיצוב כורסאות – דבר אחריות המבטיח לנו כורסאות איכתיות הוא העיצוב של הכורסאות, בחרו כורסאות בעיצוב נוח ונעים לעים עם אלמנטים נוספים התורמים לנראות ונוחות הספה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן