שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות קימה לקשישים למעבר קל למצב עמידה

אם אתם מעוניינים להקל את שגרת התנהלותכם מול הטלוויזיה ואפילו להפוך אותה למענגת ומהנה במיוחד, כורסאות קימה לקשישים הן בדיוק מה שאתם צריכים. מהם הקווים המנחים לבחירתן? כיצד מומלץ להסדיר אותן בחנות? על השאלות הללו ועוד רבות אחרות שרלוונטיות לרכישה שלכם – נשיב במאמר זה ובכך נספק את כל המידע על קנייה נבונה של כורסאות קימה לקשישים.

מהי כורסת קימה ומדוע היא מועילה במיוחד לקשישים?

כשמדוב על כורסת טלוויזיה, הקסם עושה את שלו: הקשיש יודע מתי הוא יישב עליה אבל לא יודע מתי הוא יקום ממנה. הוא מתאהב בה, לא יכול להיפרד וחש בשיא הנוחות. כורסאות קימה לקשישים מכילות מנח ששופך את הבסיס יחד עם המשענת לכיוון קדימה. הדבר מאפשר לקשיש לשבת בשיפוע הפות שמסייע לו לקום משם בקלות. כך, גם אם קשה להיפרד מהכורסא הנוחה וגם אם הקשיש סובל מבעיות הליכה ותנועה, מנח קימה זה מסייע רבות לגבש אותה לכיוון קימה, עמידה והליכה.

אלו תכונות מומלץ שיהיו בכורסת הקימה?

מומלץ מאד שתהיה בכורסה שלכם טכניקת בנייה N.S להבטחת חוסר מגבלת משקל: כל אחד יוכל לשבת על הכורסא מבלי לגרום לה לצבור בלאי ותוך נשיאת היושב עליה כמשקל נוצה, גם אם מדובר במישהו חריג במשקלו באופן מיוחד. בנוסף, אנו ממליצים על כמה שיותר מנחים: לראש, לרגליים, לרגליים לשם תנועה הפוכה, ידיות ומנח קימה כולל לכורסא. ריבוי מנחים זה מאפשר תנועתיות יתר בשעת הישיבה, מה שמבטיח זרימה תקינה של הדם גם כאשר אתם במצב ישיבה סטטי.

כיצד יש לרכוש את הכורסא?

אנו ממליצים להסדיר אותה בחנות מומחים לכורסאות טלוויזיה. רצוי לעשות זאת דרך הדמיית מחשב אשר תבטיח את בחירתכם באופן קל ופשוט ללא צורך לנסוע לחנות. ניתן, מהבית שלכם ומהמחשב בו אתם משתמשים, לבחור כורסאות קימה לקשישים ואף לעשות זאת בהתאם לעיצוב הנחשק בעיניכם, לגודל הכורסא הרצוי ולטכנולוגיות שיהיו בה, לרבות טכנולוגיות הפעלה אלחוטיות. בדרך זו אתם מבטיחים קנייה פשוטה וקלה של הכורסה, שתזכה אתכם גם בהובלה ובהתקנה, לרבות הדרכה על המוצר החדש מטעם צוות העבודה שיגיע לבית שלכם עם הרהיט החדש.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן