שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסאות קימה מאפשרות לקום כשהן נוטות קדימה: פרטים במאמר

דמיינו שיש לכם כורסת טלויזיה, ואתם מאד אוהבים לשבת עליה, ברמה שבקושי מצליחים להיפרד. כעת נסו לדמיין שבאותה כורסה ישנו קפיץ שדוחף את המשענת ואת בסיס הישיבה קדימה כלפי מטה. במצב כזה אתם תרצו לקום מהר מאד מטבע הדברים. אלה הן בדיוק כורסאות קימה. מה צריך לדעת על מנת לרכוש אותן? במאמר זה נספק את כל המידע שאתם צריכים אתכם כדי להשכיל לבחור אותן נכוחה.

ודאו שיש לכם N.S בכורסא

אם יש לכם N.S המוכר לא צריך לשאול אתכם על משקל האדם שיושב על הכורסא. היא פשוט לא מוגבלת ויכולה לשרת אנשים ללא אילוצי משקל. המשמעות היא שגם אנשים עם משקל חורג יכולים לשבת עליה ולהרגיש כמשקל נוצה. זה מה שמומלץ שיהיה בכורסא שלכם על מנת שתוכלו לקרוא לה באמת ובתמים "כורסת אירוח" ולא להגביל את האורחים עקב אי אלו אילוצים פיזיים.

ודאו כי הכורסא מתאימה למידותיהם של המשתמשים

אחרי הכל, הכורסא הזו תשרת אתכם, ולא אף אדם אחר שלא גר בבית בדרך קבע. לכן, מאד חשוב לוודא שהכורסא הזו בכלל בנויה לשרת אתכם. המידות שלה צריכות להתהוות כך שהרגליים שלכם על הקרקע בתשעים מעלות. לא בזווית חדה וצפופה המעידה כי הכורסא נמוכה מדי ולא בזווית קהה עד כדי אי יכולת לשים אותן על הקרקע עקב עודף גובה. כורסא בה הרגליים בתשעים מעלות על הרצפה היא הכורסא שמתאימה למידות שלכם.

רכישה אפקטיבית של כורסאות קימה

על מנת להסדיר נכוחה רכישה של כורסאות קימה יש לפנות למשווקים מורשים שעוסקים במלאכה זו. אם ישנה למשווק שלכם הדמיית מחשב, הדבר יכול מאד להועיל לכם ולחסוך ביקורים אצלו בחנות. ניתן מהבית לבחור כורסאות קימה על פי העיצוב המתאים ובהתאם לפונקציות הנדרשות, כלומר על פי המנחים שאתם צריכים להזזה או הזחה: מנח ראש, מנח רגליים, מנח רגליים הופכי, ידיות וכמובן מנח קימה ששומט את הכורסא קדימה ומאפשר לכם לקום בנוחות. בחירה בדגם מסוים של כורסת קימה מזכה אתכם בהובלה ובהתקנה של המוצר, לרבות הדרכה של הצוות שיגיע לטפל בכם, בה תיסקר הכורסא לעומקה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן