שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כורסת טלוויזיה – ממש לא מה שישבתם!

אם גם אתם מפנטזים על כורסה המתהדרת במגוון רחב של אפשרויות ישיבה, שכיבה ומה שביניהן, כדאי לכם לקפוץ בהקדם לאולם התצוגה המחודש של דיור אינטריורס! 
במחלקה ייעודית לכורסאות, הגדולה ביותר בארץ, תוכלו לבטח למצוא את האחת האידיאלית עבורכם.


"בעבר נחשבה כורסת הטלוויזיה ל"הפיל הלבן" בחדר", פסקה בנחרצות שרית פיינשטיין – מנכ"לית "דיור אינטריורס", באירוע עיתונאים שקיימה החברה אתמול (שלישי) באולם התצוגה המחודש שלה בנתניה.

"מדובר במוצר מגושם שהפך את המראה של הסלון למיושן וצפוף", היא מוסיפה אך מחדדת כי עם העיצובים החדשים ניתן היום ליהנות ממראה יותר מרשים ומיוחד ומהתאמה של הכורסה לסגנון עיצוב הפנים של הבית.

שוק הכורסאות מגלגל כ-3.5 מיליון שקל בשנה, עם למעלה מ-50 אלף כורסאות טלוויזיה שנמכרות בשנה. מחירן של כורסאות פשוטות מתחיל מ-6,000 שקל.


"שוק הכורסאות גדל בשנים האחרונות בשיעורים משמעותיים", אומר ציון שגב מבעלי "דיור אינטריורס".

לדבריו העלייה ברמת החיים והחשיפה לכורסאות דומות מחו"ל, הגבירו גם בקרב הישראליים את המודעות. זאת בנוסף לקורונה שאילצה לטענתו רבים מאיתנו לשהות ממושכת יותר בבית, שהות שלה מתברר השפעה ישירה על הצורך ברכישת כורסת טלוויזיה נוחה ומפנקת, איכותית ומזמינה שבזמן שיושבים בסגרי ובידודי הקורונה ומבלים יותר אל מול המסך הקטן.


בתוך כך, הציגו השניים באירוע שקיימו את אולם התצוגה המחודש של החברה.

האולם המשתרע על 800 מ"ר, עוצב על ידי מעצב הפנים ליעד יוסף בהשקעה חסרת תקדים של מעל ל-1 מיליון שקל, ומוצגת בו קולקציה מגוונת של מערכות ישיבה ופריטי ריהוט לחללי המגורים.

אלו, משקפים את הטרנדים העולמיים בעולמות של עיצוב וריהוט, לרבות שטח תצוגה נרחב שהקצתה "דיור אינטריורס" לחשיפת מותג העיצוב והריהוט הדני "Hjort Knudsen" הנחשב למוביל עולמי בתחום העיצוב הסקנדינבי, לצד מחלקה ייעודית לכורסאות "הגדולה ביותר בישראל" לטענת החברה.


"בתערוכת העיצוב האחרונה שהתקיימה בקלן שבגרמניה, הציג קלאוס קנודסן הבעלים של המותג "Hjort Knudsen" כורסה מעוצבת ששום דבר לא מרמז על ייעודה, מדובר בכורסת סלון שהופכת בן רגע לכורסת טלוויזיה מפנקת", ציינה פיינשטיין שהציגה לנוכחים את הכורסה המדוברת.

למי מיועדות הכורסאות הללו?

"בעיקר ללקוחות שמחפשים פינוק", הוסיף שגב, אך הדגיש כי חלק ניכר מהכורסאות בתצוגה יש גם יתרונות נוספים משום שהכורסאות תוכננו והותאמו לסובלים מקשיים פיזיים כמו כאבי גב כרוניים, וכן לנשים בהיריון, או לסובלים מבעיות אורתופדיות שונות.


לדבריו גם מבחינה עיצובית יש היום יותר מקום לכורסאות טלוויזיה.
 
"בעבר חדר האורחים הורכב מספה תלת-מושבית, דו-מושבית וכורסה בודדת, כולן מאותה מערכת. היום כבר אין כמעט מערכת שלמה אחת, כשהכורסה הבודדת מפנה את מקומה לכורסת טלוויזיה מעוצבת ומפנקת".
ואכן במגוון של "דיור אינטריורס" תמצאו שפע כורסאות, החל מחשמליות הכוללות שילוב של מערכות לכוונון נוח, דרך מערכות לעיסוי גב, רגליים וצוואר, ועד לכורסאות בעלות קפיצים נוחים.


"חשוב לנו להיות קשובים לצורכי הלקוחות ואנחנו יודעים לספק מענה לצרכים השונים: העיצובי, הבריאותי והפונקציונלי" מוסיפה פינשטיין.

"אנחנו עובדים עם מיטב המעצבים בארץ, ואדריכלים שעובדים איתנו מספרים על השינוי בתחום, בעבר הם לא הסכימו לרכוש כורסת טלוויזיה או סלון עם ריקליינר (רגלים מתרוממות) היום המצב שונה" היא אומרת ומבארת: "פעם נכנסה אלי אדריכלית לאולם התצוגה וסיפרה כי בעלה חולם על כורסת טלוויזיה מפנקת אך היא אינה מעוניינת בפיל הלבן הזה בחלל הסלון המעוצב שלה, מעתה, יש לנו אלטרנטיבה גם יפה וגם נוחה".


אז לפני שתפנו מקום בסלון, התיישבנו לנו בנחת ובדקנו כמה כורסאות מהמגוון הרב באולם התצוגה והנה שתיים שאהבנו במיוחד:

האחת של המותג הדני, המתהדרת במראה מינימליסטי עם טכנולוגיית כפתורי טאץ` (ממש כמו בסמארטפון) ולה כרית ראש מתרוממת, המאפשרת לאנשים בגובה שונה ישיבה נוחה מאד, ומנגד כורסת טלוויזיה על גלגלים שפותחה בטכניקת הבנייה נוזק סיסטם N.S המאפשרת לה לנוע בחופשית אפילו כשמדובר במשקלים חריגים.


שתי הכורסאות ניחנות בייצוב ארגונומי המאפשר להרים רגליים, להשכיב את המשענת ולמצוא את התנוחה האופטימלית לרגיעה מוחלטת, בלחיצה קלה הודות ללחצנים המצויים בצידה.

את הכורסאות ניתן לרכוש לפי העדפתכם עם ריפוד מבד רך או מעור, ושתי האופציות מוצעות מתוך מגוון עצום של אפשרויות.

אה, ועוד משהו, כיאה לסקנדינבים יש כמובן גם גימיק, הכורסאות מתוצרתם מוצעות בשלושה גדלים, ממש כמו בתחום האופנה: medium, small או large ויש בהיצע גם דגם ספציפי ובלעדי שיכול לשאת משקל גוף חריג של עד 160 ק"ג.

לנוחות אופטימלית מוצעות לתצוגה גם כורסאות טלוויזיה בגרסה אלחוטית, כלומר לא עוד כבלים שמפריעים לעיצוב הסלון אלא כאלו המתהדרות בסוללה חבויה הניתנת להטענה. כורסת טלוויזיה – תודו שזה ממש לא מה שישבתם…

 דיור אינטריורס, צילום: אתר רשמי
דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן