שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כיצד מומלץ לבחור כורסאות טלויזיה חשמליות מתקדמות?

כורסאות טלויזיה חשמליות או כורסאות הרמה חשמליות הן מהרהיטים שכל אחד שמכור למרקע חייב להשתמש בהם. בשונה מספות רגילות, כורסאות אלה מיועדים לישיבה ארוכת טווח בבטחה, עם כל היתרונות האורטופדיים. מעוניינים לדעת מה באמת מיוחד בכורסאות טלויזיה חשמליות מתקדמות? במאמר זה אנו מספקים פרטי מידע נדירים שכדאי שתכירו.

הכורסא ניחנת במבנה הנדסי משופר לכל משקל

מבנה הנדסי זה מאפשר לשאת גם אנשים עם משקל חורג כמשקל נוצה. הם יחושו שהכורסא כבדה מהם בהרבה ועל כן נושאת אותם בקלות רבה. כורסא זו מגובשת בטכניקת הבנייה הדנית N.S, אשר פוטרת מידיעה אודות המשקל המיועד. הרהיט אינו מוגבל ויכול להיות בר-שימוש על ידי כל אחד ואחת שמשתמשים בו ללא חשש שהוא ישקע או יתבלה מהר.

על הכורסא להתאים למידת הגובה שלכם

כורסא ובה 2 הרגליים נוגעות בקרקע כשהן ישרות בתשעים מעלות במצב ישיבה זו כורסא שמתאימה למידות שלכם. כורסא בה הרגליים באוויר או מקופלות על הקרקע אינה מתאימה. במקרה הראשון היא גבוהה מדי ובמקרה השני היא נמוכה מדי. כמובן שלא מומלץ לרכוש כורסאות כאלה כדי להימנע מבעיות זרימת דם ברגליים. בהמשך המאמר נציין תכונות נוספות בתחום כוונון הכורסא שיש להן השפעה חיובית על מנח זה.

כורסא שכל חלקיה מתכווננים – יתרון

כורסאות טלויזיה חשמליות ניתנות לכוונון הן במנח הרגליים, הן במנח הישיבה והן במנח הראש. במנח הרגליים מומלץ שניתן יהיה להרים למעלה עד כדי התהוות הרגליים במצב הפוך מהמצב הסטטי על מנת לאפשר זרימת דם הפוכה. תכונה זו מיועדת במיוחד ליושבי כורסא שעות רבות, על מנת ליצור תנועתיות שכל כל חסרה במנח הרגליים. ללא ספק בחירת כורסת טלויזיה מתאימה משפרת את הבריאות ומשפרת את איכות החיים

בחירת אופן ההפעלה החשמלי של הכורסא

ניתן לבחור בכורסא עם חיבור ישיר לחשמל או בכורסא בעלת הפעלה אלחוטית. כורסא שניתנת להפעלה באופן אלחוטי פוטרת אתכם ממציאת נקודת חשמל, שנדרשת רק ליחידה המשדר. יחידה המקלט מותקנת על הכורסא ומתקשרת עמה מרחוק. בדרך זו אתם יכולים להציב את הכורסא בכל מקום בסלון וליהנות מהפעלתה ממש באופן דומה למצב בו היא מחוברת לחשמל ישירות, להעמיק בסוגים השונים של הכוונון ולגבש אותה במצבי ישיבה ושכיבה מגוונים.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן