שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כך מומלץ לבחור מערכות ישיבה מבד לסלונים ביתיים

מערכות ישיבה מבד מספקות ללקוח את כל היתרונות המשמעותיים הנדרשים מרהיטים: אי צבירת אבק, דחיית נגיף קרדית האבק ומניעת הכתמת הרהיט באמצעות כתמים. הבד ממנו עשויים הרהיטים פשוט סופח אותם ומאפשר לכם לנקות מבלי להשאיר סימנים. כיצד מומלץ לבחור מערכות ישיבה לחדר שלכם? כל מה שרציתם לדעת על מערכות ישיבה מבד ולא העזתם לשאול – במאמר מידע אחד!

בחירה ראשונית של מערכות הישיבה

את מערכות הישיבה שלכם מאד מומלץ לתכנן כיצד יוצבו. ניתן להציב מערכות ישיבה מבד במקביל לקיר המרכזי בסלון או שניתן לרכז אותן סביב אחת הפאות בין 2 קירות. בעוד מערכת הישיבה הראשונה נקראת "מערכת ישיבה סטנדרטית" השנייה נקראת "פינת ישיבה" משום שאחת מספותיה ממוקמת בפינה של החדר. תכנון כזה ייעודי עבור חדרי סלון מאד קטנים בהם כלח ס"מ מקום קובע. בחדרים כאלה מאד חשוב לבחור נכון את מערכות הישיבה: חסכניות, קומפקטיות ויחד עם זאת – נוחות ואיכותיות.

בחירת טכנולוגיות הבניית במערכות הישיבה

ודאו כי מערכת ישיבה מבד שאתם בוחרים ניחנת בטכנולוגיית N.S. טכנולוגיה זו היא בדיוק זו שתמנע ממערכות הישיבה שלכם לשקוע ותאפשר את הישארותה יציבה כלפי מעלה גם תחת עומס משתמשים גדול וגם כאשר היא נמצאת שנים רבות בשימוש ביתי מסיבי. האם הספות הללו יהיו מעט פחות רכות וקשיחות תורגש מהן? ייתכן, אך הדבר מתוכנן בעידון הנדרש, תוך שילוב בין המאמץ לרכך את הרהיט ליצירת תשתית N.S איכותית נגד שקיעה.

בחירת עיצוב מערכות הישיבה

את העיצוב של מערכות ישיבה מבד מאד מומלץ לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים ולהבטיח כי אתם מסדירים את הרהיטים שמתאימים לחדר אותו אתם מבקשים לאבזר. במידה והוא מרוהט, זה מאד קל: פשוט לכו עם אסופת הריהוט הקיימת. במידה והחדר ריק, או מכיל רק ארונות ומזנונים, יש לבחור סט מערכות ישיבה מבד שישלים את העיצוב בו חשקה נפשכם. ניתן לגבש מערכות ישיבה של עיצוב מודרני, כפרי או לבסס עיצוב חדשני פרי דמיונכם. באמצעות הדמיית מחשב של חנות הרהיטים ניתן שלא לצאת מהבית אלא לבחור את מערכות הישיבה בהתבונן עליהן בלבד, תוך השוואה עם מראה החדר שלכם.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן