שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כל מה שצריך לדעת על כורסאות סיעודיות לקשישים

כורסאות סיעודיות לקשישים משמשים אותם בקלות מול מרקע הטלוויזיה ובכל בילוי אחר בו הם לוקחים חלק. מה מייחד אותן מכורסאות רגילות ומדוע אסור להתפשר על פחות מהן, בוודאי כשמדובר על הקשישים שתחת חסותכם? כל מה שרציתם לדעת על בחירה אחראית ומושכלת של כורסת הקשיש שלכם, במאמר מידע אחד.

המשקל אינו פרמטר: הכורסא צריכה לסחוב כל אדם

איך תדעו שכך המצב? ודאו שטכניקת הבנייה של אותה כורסה היא N.S, נוזק סיסטם. שיטה זו, שהומצאה בדנמרק בשנים האחרונות, מבטלת את העיקרון שכדי לקנות כורסא צריך לברר מהו המשקל המתאים. אין משקל מתאים, כי הכל מתאים. גם אנשים עם משקל חורג ייהנו מהכורסא הזו, אפילו אם הם יושבים עליה בתנופה. היא תישא אותם כמשקל נוצה והם יחושו עליה קלים מאד. מצב הבלאי של הכורסא יישמר לחלוטין במצב 0 גם כאשר שימוש אינטנסיבי מעין זה מתרחש.

מנחי ישיבה, שכיבה וחצי שכיבה על בסיס הזזת מפרקים שונים

הכורסא שלכם צריכה להיות בעלת ריבוי פונקציות להזזת מפרקים. כורסאות סיעודיות לקשישים יכולות להזיז ראש, רגליים, ידיים באמצעות ידיות, ואפילו להזיז את הגוף כולו למצב של קימה על ידי הזחתן קדימה באלכסון למטה. אלה הם הרהיטים שאתם צריכים בתור כורסאות סיעודיות לקשישים. הן יסייעו להם להעביר את שנותיהם היפות בקלות ובנעימות, תוך גישה פשוטה לכל סוגי התנוחות.

כורסת טלוויזיה דגם 8011

חיבור אלקטרוני אלחוטי מספק הפעלה יעילה למוצר

כאשר המוצר שלכם אלקטרוני וגם אלחוטי, עם יחידות משדר ומקלט שמתקשרות ביניהן במקום כבלים, אתם יכולים להבטיח לעצמכם הפעלה יעילה של הכורסא ושגרה יעילה ובטוחה לקשישים שלכם. הם ייהנו מחדר ללא כבלים שנתקלים בהם ויזכו להפעיל בקלות כורסאות סיעודיות לקשישים עם שלט רחוק פשוט. כמובן שקשיש שמתקשה בלחיצת כפתורים יוכל לזכות לסיוע שלכם, ואתם תוכלו להעניק לו אותו על הצד הטוב ביותר, כשכורסא משוכללת ונגישה נמצאת תחת שימושכם.

רכישה בהדמיית מחשב – יתרון

הדמיית מחשב של חנות כורסאות סיעודיות לקשישים מאפשרת לכם למצוא את הדגם הנבחר בקלות רבה, דרך מחשבכם האישי, מבלי לצאת מהבית. הוא ייבחר ללא קושי, כאשר ניתן להשוות בין העיצובים השונים והפונקציות הנלוות ולהתמקד ברהיט המתאים ביותר עבורכם ועבור הקשיש לו אתם נותנים מענה.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן