שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כל מה שרציתם לדעת על אפיון סלונים מעור בבתי לקוח

סלונים הם החדרים המייצגים של הבית ועל כן הם פשוט חייבים להיות מעוצבים מאד, מרשימים ולא פחות חשוב – נוחים לשימוש. במאמר זה נסקור את כל המידע על בחירת סלונים איכותיים. המאמר יחלוש על תחומים כמו מערכות ישיבה, כורסאות טלוויזיה ושולחנות סלון מרכזיים. קריאה מהנה!

מיקום מערכות הישיבה בסלונים

מיקומן של מערכות הישיבה בסלונים הוא ליבת העיצוב שלהם. מערכות ישיבה יכולות להיות פינתיות או במרכז הסלון. אנו ממליצים לקבוע אותן במיקום הפונקציונאלי ביותר עבורכם. בחדר קטן, אנו ממליצים לקבוע סלונים מעור בפינת החדר על מנת לפנות מה שיותר מקום ולתת ביטוי למרצפות שלכם בעיצוב. במידה והחדר גדול, ניתן להתרחב גם למרכזו, אם לדעתכם זה מה שנדרש.

עיצוב מערכות הישיבה בסלונים

מערכות הישיבה של סלונים מעור יכולות להיות מבוססות על עור או על בד. אנו ממליצים לוודא כי במערכת הישיבה שלכם ישנה טכנולוגיית N.S, היחידה מסוגה שמונעת טוטלית את אפקט הערסל. מה המשמעות? אף ספה או כורסה לא תשקע, ויתרה מכך: אדם כבד או קל משקל ירגישו אותו דבר בדיוק על הרהיט. הוא מתאים את עצמו למשקל הגוף ויכול להכיל אנשים בעלי משקלים שונים ללא הגבלה. באשר לעיצוב, אנו ממליצים לבחור בצבע ובצורה המתאימים לעיצוב הרהיטים הקיים בסלון. בסלון לא מרוהט, מערכות ישיבה הן פרמטר טוב להתחיל ממנו. במקרה כזה, גבשו עיצוב חדש ומקורי אשר ניכר כמתאים לסגנון האומנותי המבוקש לדעתכם.

גיבוש כורסאות הטלוויזיה של הסלונים

כורסאות הטלוויזיה של הסלונים צריכות להיות מבוססות אף הן על טכנולוגיית N.S למניעת שקיעה, ומומלץ שהן יהיו חשמליות, על מנת שניתן יהיה לכוון אותן בקלות. חיבור Wireless ללא כבלים מומלץ למי שמתכנן למקם אותן במרכז החדר.

גיבוש שולחנות הסלון

שולחנות של סלונים מעור מתחלקים לשני סוגים, גדולים ומרכזיים מול שולחנות חלוקה. גם שולחנות החלוקה הם מרכזיים אבל הם לא רהיטים אחידים. הם מגיעים בסט של 2-3 שולחנות דומים בעיצוב אך שונים בגובה, אותם ניתן להפריד לפינות קפה על פי רצונכם. גם דגמים מרכזיים וגם דגמי חלוקה ניתנים לעיצוב בצורה מרובעת או מלבנית ובגוונים שונים על פי המתאים לעיצוב החדר.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן