שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כל מה שרציתם לדעת על הסדרה ותכנון של מערכות ישיבה ביתיות

מערכות ישיבה ביתיות מספקות למשתמש את כל מה שהוא צריך על מנת לקיים שגרת אירוח המתאימה לו וליהנות מישיבה נוחה ומענגת. בחירת מערכות ישיבה מצריכה ידע בנושאים שונים בתחום האורתופדיה והעיצוב אשר יובאו לידיעתכם במאמר זה.

בחירת מערכות ישיבה במידה מתאימה

מערכת הישיבה צריכה להתאים, בראש ובראשונה, לרגליים שלכם. הן לא צריכות להיות גבוהות כמו כסאות בר. הרגליים צריכות להימצא על הקרקע במלואן, ללא שימוש באביזר עזר כמו הדום קרקע ומבלי שייווצר מגע רק מקצות האצבעות. המגע עם הקרקע צריך להיות מלא, אחרת מדובר בספות גדולות מדי שעשויות להסב לכם נזקים אורתופדיים.

בחירה בטכניקת בנייה נכונה

טכניקת הבנייה של מערכת הישיבה צריכה לגרום לכל משתמש, גם אם הוא כבד משקל, לחוש כמשקל נוצה על הרהיט. אסור שייווצר אפקט ערסל בשום אופן, כי זה מעמיד את הגב והשכמות שלכם בסכנה. מערכות ישיבה המבוססות על טכניקת N.S מבטיחות כי כך יהיה. טכניקה זו הומצאה בדנמרק ומאפשרת לכל אדם, בכל משקל, ליהנות מישיבה יציבה ביותר, ללא שקיעה של הרהיט במהלך הישיבה עליו.

כורסאות טלויזיה מעוצבות

עיצוב מערכות הישיבה בהתאמה לסלון

ניתן למקם מערכות ישיבה בפינת החדר או במרכזו. חשוב לבסס את מיקום מערכות הישיבה בהתאם לצרכים שלכם בסלון. במידה ויש לכם רצפה אומנותית שתרצו להבליט, מיקום בפינה הוא מהלך מתבקש שימנע את הסתרת האריחים במרכז החדר. במידה והחדר קטן, מומלץ למקם את הסלון בפינה על מנת לחסוך במקום ולאפשר למרכז החדר לקלוט את השולחן, המזנון ויתר רכיבי הריהוט המרכזיים. בדרך זו תוכלו להבטיח סלון המתאים לצרכים התפעוליים שלכם וגם את מימוש התמורות העיצוביות הנדרשות במרחב שלו.

מה שרציתם לדעת על כורסאות טלויזיה
דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן