שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כל מה שרציתם לדעת על כורסאות טלוויזיה מדנמרק

כורסאות טלויזיה מדנמרק מספקות למשתמש את כל מה שהוא זקוק לו כדי ליהנות מנוחות ומאיכות חסרת פשרות. הכורסאות ניחנות במגוון רחב של מאפיינים אשר משפרים את חוויית הישיבה והופכים אותה לכזו שנדיר למצוא בחנויות הריהוט.

טכנולוגיית N.S למניעת שקיעה

שקיעה של רהיט, או כמו שנהוג לכנות זאת בשפה המקצועית "אפקט הערסל", היא חוויה לא נעימה, בלשון המעטה. המשתמש שחווה אותה אומר לעצמו בדרך כלל "לפחות הרהיט רך" אבל זו טעות. זה עלול לפגוע בזרימה התקינה של הדם וליצור בעיות חמורות במפרקים. עם טכנולוגיית N.S הרהיט תמיד יספק לכם יציבות, תוך מניעת אפקט הערסל, גם בימים אלו וגם בעוד 10 שנים כשהוא יהיה אחרי שימוש אינטנסיבי ממושך.

שליטה על מנח הראש

באפשרותכם לכוון את מנח הראש כך שלצוואר תהיה תמיכה יציבה בכל עת. הדבר חשוב במיוחד כאשר צופים בטלוויזיה. ניתן ליהנות מישיבה שעונה אחורנית, זקופה, ומעוד הרבה מצבי זוויות ראש לבחירתכם.

בחירה בין 3 מידות גודל

מצאתם את ספת החלומות שלכם מבחינה עיצובית אך בעת המדידה גיליתם שהיא לא מתאימה, כי הרגליים שלכם לא מגיעות לקרקע, או מאידך – כי אין להן מקום? לא קרה כלום. ניתן לבחור את אותה ספה, באותו עיצוב, בגודל אחר. כשרוכשים כורסאות טלוויזיה מדנמרק, ניתן ליהנות מבחירה של 3 מידות, Small, medium, large.

כורסאות טלויזיה מעוצבות

הפעלה חשמלית ווירלס ללא כבלים

לא צריך לפזר חוטי חשמל וכבלים בבית. כורסאות טלוויזיה מדנמרק מציעות חיבורי ווירלס Wireless איכותיים המאפשרים את כוונון המשענת והבסיס תוך שהכורסה מתקשרת עם בקר חיצוני שמחובר רחוק, בצד החדר. הפעלה זו מאפשרת לכם משאבי מקום בבית תוך הסדרה אסתטית של הכורסה, ללא כבלים.

מגוון עיצובים ייחודיים

ניתן לבחור ספה במגוון עיצובים, על פי טעמכם. כורסאות טלוויזיה מדנמרק ניחנות בעיצובים בשלל צבעים וצורות גימור. ניתן לזהות בקלות כורסאות המתאימות לעיצוב הבית שלכם ולשלב אותן בתוכו. הכורסאות יגיעו לביתכם באמצעות הובלה מטעם החברה, כולל התקנה. כבר בסיומה, תוכלו לחוש בשינוי העז המאפיין את חדר האורחים של ביתכם מכל הבחינות: עיצוב, מראה החדר, נוחות והנאה מטכנולוגיית ישיבה מתקדמת.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן