שירות לקוחות:

077-8051240

מכירות:

077-8037601

גיבורי ישראל 8 א.ת. פולג, נתניה.
מוזמנים לבקר אותנו באולם התצוגה!
700 מ"ר של ריהוט מעוצב ואיכותי.

שירות לקוחות:

שירות לקוחות

שירות לקוחות:

מכירות

כל מה שרציתם לדעת על רהיטים מעוצבים איכותיים

במאמר זה נספק לכם מידע על רהיטים מעוצבים: היכן מומלץ לרכוש אותם, כיצד מומלץ לבחור אותם ובאיזו טכניקה יש לבצע את הבחירה. המאמר יספק לכם את הנתיב המלא לנוסחת ריהוט חדשה ואיכותית בכל רחבי הבית ויסלול לכם דרך חדשה של ריהוט מעוצב בשגרת החיים שלכם. קריאה מהנה!

רהיטים מעוצבים יש להסדיר בחנות רהיטי בוטיק

חנות המספקת ללקוחותיה רהיטי בוטיק יש לכם יתרון גדול על פני רשתות השיווק: בעוד ברשתות השיווק, המבחר בכל תחום ריהוט הוא מוגבל, כאן אתם נהנים מגוון רחב של רהיטים בכל הסגנונות, לסלון, לפינת האוכל, ועוד. בנוסף, צוות יועצים מומחה יסייע לכם למצוא את הרהיטים המושלמים להטמעה בבית, בעוד ברשת השיווק הפעולה תיעשה באופן עצמאי תוך השגת תוצאות מתפשרות ברבים מן המקרים.

מומלץ לבחור בחנות המאפשרת את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב

הדמיית מחשב חוסכת למשתמש יציאה מהבית ומאפשרת לו לבחור ממנו את רהיטיו. זוהי דרך בחירה אופטימלית ביותר משום שהיא מאפשרת לו להשוות בין מראה הרהיטים למראה החדר שלו ולקבל החלטה בזמן אמת על המוצרים שהכי מתאימים לשילוב הפנימי.

בחירת צביון עיצובי לרהיטים

הצביון העיצובי של רהיטים מעוצבים הוא למעשה האופי הבסיסי שלהם: מודרני או אותנטי. בריהוט מודרני העיצוב נעשה באופן מינימליסטי, ללא שימוש בפיתוחי עץ ובתפירות ספה אומנותיות, בעוד בעיצוב אותנטי נהוג להשתמש באלמנטים אלו כדי לבטא רב ממדיות. גם בארונות ובמזנונים, בעיצוב מודרני לרוב לא תמצאו ידיות ובעיצוב אותנטי כן, כחלק מאסכולה זו. לרוב, עיצוב אותנטי יאופיין בצבעי עץ ועיצוב מודרני בצבעים הסובבים את הגוון הלבן.

בחירת סגנון עיצובי לרהיטים

הסגנון העיצובי של הרהיטים מבטא את העיצוב שלהם. הוא יכול להיות מבוסס על צורה כפרית עגולה עם שולחנות פינת אוכל מעוגלים, ספות עם ידיות קשת ומשענת חצי סהר, או על צורה בורגנית בה כל שולחן, כסא וספה הם מרובעים. בדרך כלל, בעיצוב בורגני עתיק, נהוג להטמיע על כסאות פינת האוכל פיתוחים וגילופים על רגלי העץ, בעוד בעיצוב בורגני מודרני הן פשוט יתקבלו בצורת מלבן רגילה. הבדל זה מתבטא גם ביתר תחומי הריהוט בין הסגנונות הבורגניים: למשל, ספה בורגנית מודרנית תתבסס על צורה מרובעת בבסיס ובמשענת ואילו ספה בורגנית אותנטית תתבטא בעיצוב מכופתר (קפיטונז') וגילופי עץ בצדדים.

דיור לוגו
דיור אינטריורס

אנו דוגלים בשירות איכותי ואדיב ללקוח. תוכלו להתייעץ בכל שאלה ולקבל הסברים מקיפים, ייעוץ למה שעשוי להתאים לכם מבחינת טעמכם האישי והן מבחינת הגודל המתאים לכם. המקצועיות של דיור אינטריורס באה לידי ביטוי באיכות, בייחודיות ובמגוון הרב של מערכות הישיבה תוך ליווי אישי וסבלני.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הצעת מחיר
אנא מלא את פרטיך ונחזור אליך בהקדם
דילוג לתוכן